تور‌های تهرانگردی از امروز دوم فروردین، در پایتخت برگزار می‌شود.

به گزارش‌کافه‌اقتصاد از صدا و سیما ، سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: این ستاد در قالب برنامه تهران دوست داشتنی ، تور‌های تهرانگردی را از امروز دوم فروردین ، در ۲۰ مسیر اصلی پایتخت برگزار می‌کند.

امیر قاسمی افزود: شهروندان تهرانی می‌توانند در تماس با سامانه ۱۳۷ و مراجعه به پایگاه اینترنتی ستاد گردشگری شهر تهران به نشانی visit.tehran.ir برای حضور در تور‌های گردشگری شهر تهران ثبت نام کنند.

به گفته سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران ، در مسیر‌های اصلی خیابان امام خمینی، میدان مشق و سعدآباد نیز تور‌های پیاده گردشگری پیش بینی شده است.

امیر قاسمی افزود: در شب‌های ماه مبارک رمضان هم تور‌های رایگان از مجموعه فرهنگی گردشگری عباس آباد به سمت برج میلاد و در ادامه به سمت برج آزادی پیش بینی شده است.

سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: همچنین در روز تور‌های دوچرخه سواری در منطقه ۱ و در منطقه بازار برگزار می‌شود که در آن شهروندان با دوچرخه از موزه‌ها و اماکن دیدنی بازدید می‌کنند.

در محدوده حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) هم تور‌های رایگان برگزار می‌شود که شهروندان را از حرم به اماکن تاریخی منطقه ۲۰ منتقل می‌کنند و پس از بازدید شهروندان را به حرم باز می‌گردانند و افطار هم شهروندان مهمان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) هستند.

تور‌های گردشگری تهران تا ۱۳ فروردین برگزار می‌شود.