رئیس جمهور گفت: کشاورزی، گردشگری و معدن، نماد ظرفیت‌های استان همدان هستند و با وجود ظرفیت بزرگ نیروی انسانی، کارآمد، جوان و تحصیلکرده در این استان، بسیاری از مشکلات قابل حل است.

به گزارش  پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آقای رئیسی، امروز پنجشنبه در ابتدای ورود به همدان، این استان را تاریخی و تمدنی برشمرد و گفت: استان همدان یادآور رشادت‌های بسیار رزمندگان در دفاع مقدس است. تقدیم ۸ هزار شهید و بیش از ۲۷ هزار جانباز و ایثارگر، باعث افتخار است.

اولویت دولت؛ بهره‌برداری از ظرفیت‌ کشاورزی، گردشگری و معادن همدان

رئیس جمهور با بیان اینکه استان همدان، مهد عالمان، حکیمان، شاعران و فرزانگان بسیاری است، تصریح کرد: نه‌ تنها خود همدان، بلکه ایران و جهان اسلام در ادوار مختلف تاریخ از این فرهیختگان فیض برده‌اند.
آقای رئیسی با اشاره به ظرفیت‌های منطقه، اظهار داشت: کشاورزی، گردشگری و معدن، نماد ظرفیت‌های استان همدان هستند، اما بهره‌برداری مناسب از این ظرفیت‌ها با موانع و مشکلاتی روبرو است؛ با وجود ظرفیت بزرگ نیروی انسانی، کارآمد، جوان و تحصیلکرده در این استان، بسیاری از این مشکلات قابل حل است.
رئیس جمهور، اولویت سفر خود را بررسی مسائل و مشکلات استان برشمرد و تأکید کرد که ان‌شاالله در شورای اداری، تصمیمات مهمی خواهیم گرفت و گام‌های مؤثری برای حل مشکلات مردم برخواهیم داشت.