دوره بازاريابي خدمات بانكي شعب استان هاي اصفهان، قم، مركزي و چهارمحال و بختياري با حضور مدیر و کارکنان شعب این استان ها، با هدف توانمند سازي و برخورد صحيح همکاران با مشتريان با تدریس در دو نوبت برگزار شد.

به گزارش کافه اقتصاد از  روابط عمومی بانک ایران زمین ؛ وحید علیزاده مدیر شعب استان های اصفهان، قم ، مرکزی و چهارمحال و بختیاری ضمن ابراز خرسندی از بکارگیری نیروهای جوان بانک جهت برگزاری و تدریس دوره های آموزشی، گفت: همکاران باید با شرکت در دوره های آموزش های تخصصی و برنامه ریزی صحیح، بازار هدف را شناسایی و خدمات بانک را معرفی کنند.

در ادامه مجید طلایی رئیس اداره تحقیقات و مطالعات بازار به عنوان مدرس این دوره بازاریابی را به عنوان قلب تپنده و موتور محرک بانک ها بیان کرد و گفت: همکاران باید با رصد دائمی بازار، آگاهی از نیاز جامعه و مشتریان، موجب ارتقا بهره وری بخش های دیگر و در نهایت بانک شوند.

ارائه تعاریف دقیق بازاریابی نوآورانه، انواع بازاریابی، استراتژی های بازاریابی، سهم بازار و محصولات بانک از جمله مهم ترین مباحث مطرح شده در این دوره آموزشی بود است.