سعید شریف زاده عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در نشست کمیته حقوق شهروندی این شرکت گفت: «تامین رضایت و رفع خواسته و نیازهای مردم در اولویت برنامه ریزی مدیران، مسئولان و تمامی اعضای شبکه قرار داده شده است.

به گزارش کافه اقتصاد به نقل از دفتر ارتباطات وامور بین الملل شرکت ملی پست نشست هم اندیشی کمیته حقوق شهروندی شرکت ملی پست عصر امروز ۵ دی ماه ۱۴۰۱ با حضور سعید شریف زاده عضو هیئت مدیره، محمد احمدی معاون فنی و بازرگانی، محمد محسنی معاون پشتیبانی و توسعه منابع و امیرحسین کریمی مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به مشتریان، مصطفی پورعلی شهری مدیرکل دفتر حقوقی و محمد رحیمی مسئول دفتر ارتباطات و امور بین الملل برگزار شد.

 

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با بیان اینکه ابلاغ قانون حقوق شهروندی در نظام اداری به دنبال رفع تبعیض و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد از سال ۹۵ ابلاغ شده است گفت: تمامی اقدامات مشتری مدارانه پست، بر اساس ساز و کار این قانون باید صورت گیرد.

 

 

سعید شریف زاده با اشاره به برتری شرکت ملی پست در میان دستگاه های اجرایی دولتی در جشنواره شهید رجایی و اقدامات مناسب صورت گرفته در حوزه های مختلف از جمله حقوق شهروندی، بر حفظ جایگاه شبکه پستی و این برتری تاکید کرد.

وی ضمن تاکید بر اتخاذ تدابیر ویژه در خصوص امنیت فیزیکی و الکترونیکی مرسولات و همچنین استقرار مدیریت امنیت اطلاعات و داده‌های شخصی خواستار ارائه طرح های ویژه در این خصوص شد.

 

ارتقای ارائه خدمات به مردم با استفاده از فناوری های نوین و تسهیل خدمت رسانی با افزایش میزهای خدمات در تمامی دفاتر و مراکز پستی تهران و استانها و همچنین تسریع در پاسخگویی به مشتریان و رفع ابهامات و مشکلات در راستای حفظ حقوق شهروندی آنها، از دیگر موارد موردتاکیدعضو هیئت مدیره بود.

محمد احمدی در این نشست با اشاره به اینکه حفظ حقوق شهروندی فارغ از کسب امتیاز و تکمیل فرمهای مربوطه، وظیفه اصلی شرکت ملی پست است، از اتخاذ تدابیر ویژه پیرامون ارتقای عملکرد ادارات کل پست استانها در این خصوص خبر داد. معاون فنی وبازرگانی شرکت ملی پست با اشاره به بکارگیری همت جمعی، بر پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان در لایه های مختلف پست به عنوان نیازی جدی تاکید کرد.

 

معاون پشتیبانی و توسعه منابع شرکت ملی پست نیز در این نشست گفت: «کنترل و نظارت بر فعال سازی سامانه های الکترونیکی برای بهره گیری مشتریان سازمان، تقویت میزخدمت فیزیکی و الکترونیکی برای دریافت خدمات الکترونیکی از موضوعات مهم در بحث حقوق شهروندی است که باید لحاظ شود.»

 

محمد محسنی همچنین از سنجش رضایت مشتریان در راستای بهبود ه پروژه ها به عنوان امری مهم نام برد. در ادامه امیرحسین کریمی مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات نسبت به ارائه گزارش اقدامات انجام شده شرکت ملی پست پرداخت .همچنین مدیرکل دفتر حقوقی با برشمردن بندهای ۱۹ گانه حقوق شهروندی الزامات و پیشنهادهایی را پیرامون بهبود فعالیت کارگروه ارائه داد. محمد رحیمی مسئول دفتر ارتباطات وامور بین الملل نیز ضمن برشمردن شیوه های اطلاع رسانی در رابطه با اطلاع مردم از حقوق شهروندی خود، پیشنهاداتی در این راستا مطرح کرد.