سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: توپ در میدان غربی هاست و آنها باید در دور جدید مذاکرات به ایران اطمینان دهند و با دادن تضامین کافی و لازم اعتماد از دست رفته را به دست بیاورند.

به گزارش کافه اقتصاد از خانه ملت ، عباس زاده در خصوص دور جدید مذاکرات برجام بین ایران و ۴+۱، گفت: غربی ها و ایالات متحده آمریکا راهی جز مذاکره و بازگشت به توافق و اجرای تعهدات ندارند، آنها باید به جمهوری اسلامی تضمین دهند تا ایران بتواند به آنها اعتماد کند و بهترین تضمین، پاس کردن چک های پاس نشده ایران نزد غربی ها است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: ما به مذاکرات خوشبین نیستیم البته به اروپایی ها غربی ها و آمریکا هیچ وقت خوشبین نبودیم زیرا سوا بق خوبی از خود به جا نگذاشتند اما توپ در میدان غربی هاست و انها باید در دور جدید مذاکرات به ایران اطمینان دهند و با دادن تضامین کافی و لازم اعتماد از دست رفته را به دست بیاورند.

وی در ادامه اظهار کرد: جمهوری اسلامی از ابتدا به تعهدات برجام پایبند بود اما غربی ها دنبال مذاکرات جدید هستند، آنها باید به تعهدات خود عمل کنند پس از آن می توان برای مذاکرات جدید تصمیم گیری کرد.

عباس زاده مشکینی معتقد است: احیای برجام منوط به دادن تضامین لازم از سوی غربی ها و ایالات متحده به ایران، جبران خسارت گذشته و لغو تمامی تحریم ها است./

  • منبع خبر : خبرگزاری خانه ملت