دکتر وحیدی وزیر کشور، صبح امروز به منظور بازدید از نواحی زلزله زده در شهرستان اندیکا و گفتگو با مردم در این نواحی به خوزستان سفر کرد.

به گزارش کافه اقتصاد ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی، وزیر کشور، صبح امروز به منظور گفتگو با مردم در نواحی زلزله زده شهرستان اندیکا و بررسی روند رسیدگی ها به مردم از سوی دستگاه های مسئول، به استان خوزستان سفر کرد.

وزیر کشور که دقائقی قبل با استقبال استاندار و مسئولان استان وارد اهواز شد، تا ساعتی دیگر در شهرستان اندیکا، ضمن ارزیابی از شرایط مدیریت بحران زلزله در این شهرستان، در دیدار و گفت‌وگوی چهره به چهره با مردم در این شهرستان، از نزدیک در جریان نقاط مثبت و چالش های موجود برای رفع محرومیت از این شهرستان قرار می گیرد.

وزیر کشور در بدو ورود به اهواز گفت: هدف از این سفر، حضور در مناطق زلزله زده اندیکا و بررسی مستقیم آخرین وضعیت زلزله زدگان است.

وی افزود: البته پیش از این، معاون رییس جمهور و رئیس سازمان مدیریت بحران و مسولان مختلف از منطقه بازدید داشته اند و استاندار خوزستان نیز در چندین نوبت با حضور میدانی به مسائل زلزله زدگان رسیدگی کرده اند.

وحیدی اظهار داشت: با توجه به اینکه به فصل سرما نزدیک میشویم جهت اطمینان از اتخاذ تمهیدات لازم در این ارتباط، این سفر انجام شد و امیدواریم کارها به خوبی در حال پیشرفت باشد.