عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با بیان اینکه نمی توان همه مشکلات را به گردن مردم انداخت تاکید کرد: در مدیریت بحران ضعف هایی داریم که شورای شهر و شهرداری تهران باید ضعف ها را شناسایی و برطرف کند تا شاهد تکرار آن نباشیم.

به گزارش کافه اقتصاد  از خانه ملت؛ حسین محمدصالحی دارانی با اشاره به معضلات اخیر در تهران از جمله آلودگی هوا و سرمای ناگهانی در پایتخت، عملکرد شهرداری و شورای شهر را ارزیابی کرد و گفت: کسی از یاری رساندن به خود دست نمی کشد، مردم همواره در شرایط سخت کمک کرده اند اما متاسفانه در مدیریت بحران در چنین شرایطی مانند روز گذشته تهران، شاهد مدیریت متمرکز قوی نبوده ایم و ضعف مسئولان در زمینه مدیریت بحران نمایان می شود.

نماینده مردم فریدن و فریدونشهر در مجلس با اشاره به شرایط سخت در حوزه انتخابیه خود بیان کرد: حوزه انتخابیه بنده یکی از سرد مناطق کشور است و شاهد همراهی مردم در مدیریت مصرف انرژی بوده ایم و بسیاری از مردم به شهرداری و شورای شهر و روستا در بازگشایی معابر کمک کردند. بنابراین مردم اگر ببینند مسئولین تمام قد در صحنه حاضر هستند به کمک و یاری آنها خواهند آمد.

وی تاکید کرد: اما در شهر بزرگی مثل تهران که آلودگی هوا از یک طرف، لغزندگی جاده ها به دلیل بارش برف کوچک از سوی دیگر که ترافیک های سرسام آور را به دنبال دارد انتظار می رود که شهرداری این کلانشهر همه برنامه های خود را کنار گذاشته و با تمرکز بر این مسئله به نحوی مباحث را مدیریت کند تا مردم کمترین آسیب را ببیند.

 این نماینده مجلس اظهار داشت: اینکه حل مشکلات و مسائل را فقط گردن مردم بیاندازیم درست نیست تا نحوه مدیریت مشکلات و مسائل اصلاح نشود، نمی توان انتظار داشت که مردم به تنهایی بتوانند مشکلات را حل کنند و این امر امکان پذیر نخواهد بود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس بیان کرد: اگر مدیریت واحد و بالایی نباشد مشکلات حل نمی شود، به صرف حضور مردم نمی توان انتظار داشت مشکلات حل شود شهرداری و شورای شهر تهران می توانست مدیریت بهتری داشته و جدی تر وارد کار شود تا دلگرمی مردم را به دنبال داشته باشد باید ضعف های مدیریتی شورای شهر و شهرداری تهران برطرف شود تا شاهد تکرار این اتفاقات نباشیم.