رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت:‌ به‌علت بارش برف سنگین و کولاک شدید در محور خلخال به پونل در راستای حفظ جان مسافران، از سوی مرکز مدیریت راه‌های استان گیلان این محور تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

به گزارش اداره راهداری خلخال، معروف خسروی، اظهار داشت: به‌علت بارش برف سنگین و  کولاک شدید در محور خلخال به پونل در راستای حفظ جان مسافران، از سوی مرکز مدیریت راه‌های استان گیلان این محور تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

وی افزود: از شب گذشته کولاک شدید در محور خلخال به اسالم و خلخال به پونل ادامه دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال ادامه داد: این بارش‌ها در محور پونل با شدت بیشتر ادامه دارد که به‌علت اهمیت جان مسافران این مسیر طبق صلاح‌دید مرکز مدیریت راه استان گیلان با دپوی خاکی مسدود شد و در زمان حاضر تردد تنها از مسیر خلخال به اسالم ممکن است.

خسروی اضافه کرد: تمامی راه‌های ارتباطی شهرستان خلخال غیر از جاده پونل، باز است و تردد با زنجیر چرخ و امکانات زمستانی ادامه دارد.

وی خواستار توجه رانندگان به هشدارهای راهداران و پلیس راه شد و بیان کرد: زنجیر و چرخ و ملزومات زمستانی نیاز اصلی رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: محور خلخال به فیروزآباد نیز امروز چندین بار نمک‌پاشی شده است و در بعضی از قطعات به‌لحاظ برفگیر بودن و یخبندان امکان تردد با سرعت زیاد وجود ندارد، بنابراین رانندگان حتماً سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

  • منبع خبر : تسنیم