وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: نرخ ارز مبنای ورودی کالا در روز‌های گذشته افزایش یافته بود که رئیس جمهور دستور دادند افزایش پیدا نکند و نرخ‌ها به زودی به نرخ ۲۸ هزار ۵۰۰ بر می‌گردد.

سید احسان خاندوزی در جلسه برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر افزود: سازمان در حوزه ساختار سازمان اموال تملیکی در کل کشور اصلاحات و تغییرات قابل لمسی صورت گرفت.

وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: میزان فروش اموال تملیکی ۲۶۰۰ درصد رشد داشته ایم و در این مدت هزار خودرو خارجی تعیین تکلیف و ترخیص شدند؛ تعدادی خودرو دیگر هم به سرعت ترخیص می‌شوند.
خاندروزی گفت: در طول یکسال گذشته ۲۸ هزار میلیارد تومان کالا از سنوات قبل با روش کاملا شفاف تعیین تکلیف شد. در میزان اعاده کالا به فعالان اقتصادی ۱۷۸ درصد در استان بوشهر افزایش داشتیم که در کل کشور ۹۰۰ درصد است.
وی گفت: نرخ ارز مبنای ورودی کالا در روز‌های گذشته افزایش یافته بود که رئیس جمهور دستور دادند افزایش پیدا نکند و نرخ‌ها به زودی به نرخ ۲۸ هزار ۵۰۰ بر می‌گردد.
وزیر اقتصاد گفت: استان بوشهر در بخش ورودکالا ۲۳۳درصد افزایش داشته است که امیدواریم شاهد جبران عقب افتادگی‌های گذشته باشیم.
  • منبع خبر : صدا وسیما