رئیس جمهور بر نظارت دقیق و به هنگام بر قیمت ها و کنترل بازار تاکید کرد و گفت: لازم است روند نظارت بر قیمت کالاها بویژه اقلام ضروری و معیشتی مردم تشدید شود تا شاهد افزایش قیمت نباشیم.

به گزارش کافه اقتصاد از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، آیت الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به اهمیت آرامش خاطر مردم در خصوص تثبیت قیمت ها، اظهارداشت: مسئولین مربوطه بویژه وزارت جهاد کشاورزی و ستاد تنظیم بازار با تشدید نظارت‌ها برای بازار شب یلدا، کاری کنند که مردم برای تهیه اقلام مورد نیاز خود با کمبود و گرانی قیمت‌ها مواجه نباشند.

رئیس جمهور تلاش برای ایجاد نشاط در جامعه را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: هر اقدامی در جهت امید آفرینی و ایجاد نشاط در مردم ارزشمند است و باید تقویت شود.

آیت الله رئیسی همچنین مردم را به مراقبت بیشتر به منظور جلوگیری از شیوع سویه جدید بیماری کرونا توصیه کرد.

رئیس جمهور اخلاص و عمل صالح را رمز ماندگاری و برکت در اقدامات و فعالیت های وزراء و مسنولین دانست و آنان را به مراقبت نسبت به اطرافیان خود فراخواند و گفت: اطرافیان یک مسئول باید اهل خیر و عمل صالح و مردمدار بوده و در نگاه مردم به فردی شایسته معروف باشند.

دکتر رئیسی تبیین رویکردها و ضوابط حاکم بر لایحه بودجه ۱۴۰۱ و امتیازات و ویژگی های این لایحه را ضروری دانست و گفت: تمامی شبهات و ابهاماتی که در مورد این لایحه مطرح می شود باید به دقت مورد بررسی کارشناسان قرار بگیرد و با اظهارنظرهای کارشناسی از سوی متولیان امر همراه گردد.

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری