حسین پیرموذن،رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ،معادن و کشاورزی اردبیل با صدور پیامی ضمن قدردانی از زحمات فعالان اقتصادی و بخش خصوصی کشور ، آغاز سال جدید را تبریک گفت.
کافه اقتصاد_ سال ۱۴۰۱ شروع سده جدیدی در تاریخ ایران زمین است ، زمانی که انقلاب اسلامی ایران در دوران بلوغ خود به سر می برد و انتظار می رود که همزمان با آغاز این سده ، حرکتی نو در مسیر توسعه کشور آغاز شود .
شرایط اقتصادی و سیاسی ایران با فراز و نشیب های بسیاری در همه این سال ها همراه بوده است.  مسائل بسیاری در داخل و خارج از کشور بر حرکت قطار توسعه کشور تاثیر گذاشته اند. روزهای تیره و روشن بسیاری را پشت سر گذاشته ایم . از جنگ تحمیلی تا تحریم های ظالمانه ، از موفقیت های علمی تا حرکت چرخ صنعت کشور ، همه تجربیاتی هستند که اکنون در دهه پنجم انقلاب به بار می نشینند ؛ به نظر می رسد که زمان عبور از مشکلات و حرکت به سوی بالندگی بیش از پیش ، رسیده است.
فعالان اقتصادی همواره سربازان نظام در مسیر توسعه کشور بوده اند، هر جا که امور در اختیار مردم و بخش خصوصی بوده موفقیت های بزرگی حاصل شده است. انتظار می رود که در فصل شکوفایی انقلاب هم ، این تولید کنندگان ، بازرگانان ، صنعت گران و فعالان بخش خصوصی باشند که پرچم داری کنند ، دولت نیز باید در ادامه این مسیر مهم ، بیش از پیش به مردم و بخش خصوصی اعتماد کند تا موتور توسعه کشور با اسم رمز 《همدلی》 سرعت بیشتری بگیرد.
ورود به سده پانزدهم هجری شمسی را گرامی می داریم و به یمن این تازگی . به امید زندگی بهتر برای حاضران و آیندگان ، تلاش می کنیم تا روزهای روشنی را برای ایرانمان رقم بزنیم.
حسین پیر موذن
رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ،معادن و کشاورزی اردبیل
  • نویسنده : حسین پیرموذن