وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و جمعی از معاونان و مدیران وزارت صمت، ضمن حضور در سالن گروه سایپا از دستاوردهای قطعه سازان این گروه خودروساز بازدید کردند.

به گزارش کافه‌اقتصاد به نقل از سایپانیوز، عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و بابک احمدی، رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران همزمان با افتتاح نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، مجموعه ها و لوازم خودرو تهران با حضور در سالن گروه خودروسازی سایپا، ضمن بازدید از غرفه قطعه سازان این گروه خودروساز، از نزدیک در جریان دستاوردها و اقدامات شرکت های قطعه ساز گروه سایپا قرار گرفتند.

در این بازدید، جواد توسلی مهر، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص روند داخلی سازی قطعات و همکاری با شرکت های دانش بنیان، گزارشی از دستاوردها و اقدامات انجام شده در این حوزه ارائه کرد.

گفتنی است این نمایشگاه از ۲۹ خردادماه تا اول تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است و شرکت های قطعه ساز گروه سایپا در سالن ۸ و ۹ از ساعت ۸ الی ۱۶ ضمن عرضه محصولات خود، پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان خواهند بود.