مرتضی ترک تبریزی گفت: مشتریان ما اکنون نوجوانانی هستند که دیگر علاقه ای به ایستادن در بانک ها ندارند و علاقه دارند تا با نرم افزارها و تلفن همراه و رایانه ها کار خود را پیش ببرند پس بانک ها باید در این راستا نیز قدم های موثری بردارند.

مرتضی ترک تبریزی رئیس هیأت مدیره بانک تجارت در نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی سال ۱۴۰۳ وزارت امور اقتصادی و دارایی که به میزبانی بانک تجارت برگزار شد،گفت:  همگرایی در این جمع ها باعث نتایج خوبی می شود.

وی با بیان اینکه در دهه ۸۰ با پیشرفت تکنولوژی و فعال شدن شبکه های اجتماعی کسب و کارها نیز تغییر کرده است، گفت: اکنون هر شخص می تواند یک روابط عمومی برای خودش باشد و ماهیت شبکه های اجتماعی این است که هرکس نظر خود را می دهد که کار را برای ما نیز سخت کرده است پس اخبار مثبت می تواند موثر بر اخبار منتشر شده کذب باشد.

ترک تبریزی با تأکید بر نقش مهم روابط عمومی ها تصریح کرد: روابط عمومی ها برند سازمان را حفظ می کند و اگر آدم متخصص بالاسر این حوزه مهم نباشد به سرعت میتواند دچار مشکل شود چراکه می تواند اذهان را مدیریت کند.وی با عنوان اینکه کسب و کار پشت باجه به تکنولوژی تبدیل شده است، بیان کرد: باید این موضوع را مدیریت کنیم که در این حوزه یک روابط عمومی متخصص، فنی با اطلاع کامل از جریان موضوعات بسیار می تواند کمک کند که در این راستا در روابط عمومی و حوزه آی تی بانک تجارت تیمی برای رصد اخبار تشکیل داده است که می تواند بسیار موثر باشد.

وی ادامه داد: با وجود تمام اخبار منفی در خصوص بانک ها اما کارآمدترین و سخت ترین حوزه در اقتصاد کشور است و دلیل برخی از انتشار فسادها شفافیت در بانک ها است که روابط عمومی ها باید کمک کند تا جوی که علیه بانک ها است را بشکنند. چراکه برخی از اخبار ریسک پذیری ما را در بانک میگیرند درحالی که باید دائم کارجدید انجام بدهند.

رئیس هیأت مدیره بانک تجارت در پایان تأکید کرد: مشتریان ما اکنون نوجوانانی هستند که دیگر علاقه ای به ایستادن در بانک ها ندارند و علاقه دارند تا با نرم افزارها و تلفن همراه و رایانه ها کار خود را پیش ببرند پس بانک ها باید در این راستا نیز قدم های موثری بردارند.