در حالی که آزمون سردفتری ۱۴۰۲برگزار نشده و نتایج اعلام نگردیده ، اطلاعیه ثبت نام آزمون ۱۴۰۳ صادر شد.

به گزارش کافه‌اقتصاد؛  در حالی که بسیاری از داوطلبان سردفتری ثبت نام خود را به ۱۵ تا ۲۰ فرودین ۱۴۰۳ موکول کرده بودند به یکباره بعد از فقط یک روز آغاز ثبت نام با غیر فعال شدن لینک ثبت نام ، با اطلاعیه ثبت نام آزمون سردفتری ۱۴۰۳ روبرو شدند.

گفتنی‌ست قرار بود از روز ۱۵ تا ۲۰ فروردین مهلت مجددی برای ثبت نام آزمون سردفتری آغاز شود اما یک روز پس از شروع ثبت‌نام، لینک سامانه ثبت‌نام غیرفعال شده است. به این ترتیب طبق اطلاعیه سازمان سنجش کسانی که  تا روز ۱۵ فروردین موفق به ثبت نام شده‌اند مشمول آزمون سردفتری ۱۴۰۲ می‌شوند.

حال باید سازمان سنجش پاسخ دهد تکلیف انبوه داوطلبان چه می شود کسانی که صرفا ثبت نام کرده اند و هنوزمعلوم نیست در آزمون سردفتری ۱۴۰۲ قبول شوند یا نشوند و باز باید در آزمون ۱۴۰۳ ثبت نام کنند واین اتفاق عجیب و بی برنامگی قطعا شرکت کنندگان را با مشکل جدی مواجه خواهد کرد.

منطقا سازمان سنجش بایدطبق تعهد و اطلاعیه قبلی بعد از طی مراحل ثبت نام و انقضای مهلت مجدد ثبت نام (۱۵ فروردین الی۲۰فروردین) و برگزاری آزمون سردفتری معوقه ۱۴۰۲ در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ و اعلام نتایج آن و مشخص شدن قبولین، اقدام به صدور اطلاعیه جدید ثبت نام برای آزمون سردفتری سهمیه ۱۴۰۳ انجام دهد.