طرح خدمات امداد نوروزی سایپا با حضور امدادگران جاده‌ای از ۲۴ اسفند سال جاری تا ۱۴ فروردین ماه سال آینده با شعار «راه، همراه می‌ خواهد» اجرا می‌شود.

به گزارش کافه‌اقتصاد به نقل ازسایپانیوز، کوروش پارسا معین، مدیرعامل امداد خودرو سایپا در آیین طرح خدمات امداد نوروزی ۱۴۰۳،‌ گفت: در این طرح تلاش شده تا به صورت عملیاتی در دو بخش تخصصی و رفتاری اقدامات مناسبی به مردم عزیز ارایه شود.

او با بیان اینکه تمامی نرم افزار امدادرسانان ارتقاء داده شده و همکاران به دستگاه دیاگ مجهز شده‌اند،‌ افزود: در سال جاری، ناوگان امدادرسانی گروه سایپا ۱۰۰درصد افزایش یافته است. از سویی آموزش خودروهای هیبریدی برای همکاران امدادرسان در برنامه کاری قرار گرفته؛ برای سال آینده نیز آموزش‌های تخصصی‌تری در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل امداد خودرو سایپا تاکید کرد: امدادرسانان تلاش می‌کنند که در بحث تخصصی امداد خواه کمک کنند و همچنین طبق آموزش هایی که دیده‌اند به لحاظ روانشناسی و رفتای به مشتریان و امدادخواهان یاری می‌رسانند تا سفری دلپذیر و خاطره انگیز را تجربه کنند. همچنین گروه های مجازی همدلی با امدادرسانان ایجاد شده تا با بهبود شرایط آنها امکان خدمات‌رسانی در ایام تعطیلات نوروزی به خوبی مهیا شود.

او با بیان اینکه تمامی خودروهای امدادرسان با برچسب سایپا مشخص شده‌اند،‌ گفت: در ایام تعطیلات میانگین زمان خدمات رسانی به امدادخواهان در سراسر کشورزیر نیم ساعت خواهد بود و این عدد در زمان خارج از تعطیلات ۱۵ دقیقه است. تمام عاملیت های مجاز، دفاتر منطقه ای و نمایندگی ها در سراسر کشور از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ آماده خدمات رسانی به هموطنان هستند و همچنین در هر استان تعدادی از نمایندگی ها به صورت شبانه روزی خدمات ارایه می‌دهند.

مدیرعامل امداد خودرو سایپا عنوان کرد: طرح خدمات و امداد نوروزی ۱۴۰۳گروه سایپا توسط ۸۰۰ ناوگان امدادرسان انجام خواهد شد. امدادرسانان با استقرار در مکانی مشخص و جانمایی درست در نقاط مختلف کشور بهترین خدمات را ارایه خواهند کرد و همچنین در راستای تکریم مشتریان و امداد خواهان بعد از انجام خدمات، هدایایی به رسم یادبود به آنها تقدیم خواهد شد.

او گفت: در خدمات‌رسانی افزایش قیمت نداریم و طبق نرخ مصوب به تمامی خودروهای کشور امداد رسانی خواهیم داشت و در صورت نیاز به خدمات تخصصی‌تر به نمایندگی‌های مربوطه منتقل خواهیم کرد.

هموطنان می تواند در ایام تعطیلات نوروز از ۲۴ اسفند تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ به صورت شبانه روزی با شماره ۰۹۶۵۵۰ و ۸۴۴۴۴-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند و از خدمات امداد خودرو گروه سایپا بهره‌مند شوند.

گفتنی است، در مراسم افتتاح طرح خدمات و امداد نوروزی ۱۴۰۳ محمود سهیل نژاد، عضو هیات مدیره گروه سایپا، فرمانده سازمان بسیج کارگران و کارخانجات تهران بزرگ، جمعی از خانواده شهدا و مدیران ارشد گروه سایپا حضور داشتند.