رئیس پلیس راهور فراجا گفت : از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در جاده های کشور جلوگیری خواهد شد .

سردار “سیدتیمور حسینی” عصر امروز (جمعه‌ ۲۲ دی ماه) در حاشیه بازدید از محور چالوس، اظهار داشت: بامداد امروز به دلیل افزایش حجم بارش‌ها ‌و بیم ریزش بهمن و سنگ در مسیر، جاده چالوس و آزادراه تهران شمال مسدود شد، اما از صبح امروز این محور بازگشایی شد و در حال حاضر تردد در این محور به صورت عادی در حال انجام است.

وی ادامه داد: همکاران ما و سایر دستگاه های خدمات رسان در تمام جاده های کوهستانی اصلی و ۱۱۰ گردنه برف گیر در حالت آماده باش صد درصدی بوده وآماده خدمات رسانی به هموطنان عزیز هستند .

سردار حسینی افزود: توصیه ما به رانندگان و مسافران پرهیز از انجام سفرهای غیرضروری در هنگام بارش برف است.

رئیس پلیس راهور فراجا تاکید کرد: همکاران ما در تمام محورهای مواصلاتی کشور کنترل زنجیر چرخ را به شدت در دستور کار دارند و از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری خواهد شد .

وی درادامه توصیه کرد: اگر رانندگان قصد سفر دارند حتما زنجیرچرخ به همراه داشته باشند، از سلامت فنی و سیستم گرمایشی خودروی خود اطمینان داشته باشند و با باک پر از سوخت از مبدا خود حرکت کنند.

سردار حسینی اضافه کرد: هموطنانی که قصد سفر دارند حتی الامكان در روز سفر کنند چرا که شب کاهش شدید میدان دید ، لغزندگی معابر و مه گرفتگی باعث سختی رانندگی می شود .

رئیس پلیس راهور فراجا در پایان خاطر نشان‌ کرد: در حال حاضر هیچ یک از محورهای مواصلاتی اصلی در کشور به دلیل بارش برف و وضعیت جوی حاکم در کشور مسدود نیست .

 

  • منبع خبر : پلیس راهور