نائب‌رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران تاکید کرد؛ ظرافت کار و تخصص روابط‌عمومی‌ها برای همکاری مطلوب بین دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی برای جلب اعتماد مردم نقش اساسی دارد.

به گزارش کافه اقتصاد؛محمدرضا حسین زاده نائب‌رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران  در ششمین نشست شورای اطلاع‌رسانی وزارت اقتصاد گفت: خدمات وزرات امور اقتصادی و دارایی با توجه به گستردگی سازمان‌های زیرمجموعه و جایگاه ویژه آن در سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی خرد و ‌کلان کشور، از اهمیت زیادی برخوردار است. خدمات این وزارتخانه به تنهایی به اندازه یک دولت بوده و شایسته است تا اخبار این خدمات با اطلاع‌رسانی هنرمندانه به مردم منتقل شود.
دکترحسین‌زاده افزود: حجم خدمات وزارت اقتصاد به مردم خیلی وسیع است. فعالیت و همکاری تنگاتنگ بانک‌ها، گمرک، مناطق آزاد و سایر زیرمجموعه‌ها، مجموعه‌ وسیعی را تشکیل داده‌اند که به مردم خدمت می‌کنند. از این رو ضرورت دارد که اطلاع‌رسانی مناسبی برای انعکاس این خدمات انجام شود.

وی تاکید کرد: اطلاع‌رسانی موثر این خدمات تلفیقی از علم و هنر است و موفقیت در انجام آن، ظرافت خاص خود را دارد. نکته مهم در این میان، جلب اعتماد مردم است. به عبارتی ممکن است خدمات خوبی به مردم ارائه شود اما اگر اطلاع‌رسانی و خبررسانی‌ها منجر به جلب رضایت مردم نشود، این امر پیامدهایی را در بر خواهد داشت.
نائب رئیس هیأت مدیره بانک صادرات افزود: در این صورت، زحمات دستگاه‌ها دیده نمی‌شود و اعتماد قابل انتظار حاصل نخواهد شد. از این رو، ظرافت کار و تخصص روابط‌عمومی‌ها برای همکاری مطلوب بین دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی برای جلب اعتماد مردم نقش اساسی دارد.

وی نقش شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌‌های دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت اقتصاد را برای انعکاس اثرگذار اقدامات و دستاوردها، با اهمیت ارزیابی کرد و گفت : هماهنگی و هم‌افزایی در اطلاع‌رسانی موجب بالا رفتن راندمان اطلاع‌رسانی و افزایش رضایتمندی از خدمات این وزارتخانه خواهد شد.

 

 

شایان ذکر است ششمین نشست شورای اطلاع‌رسانی دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی به میزبانی بانک صادرات ایران و حضور رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی، نائب‌رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران و رؤسای روابط‌عمومی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی و با تاکید بر هم‌افزایی، مسأله‌شناسی و مخاطب‌شناسی برای انعکاس مطلوب اقدامات و دستاوردها در مشهد مقدس برگزار شد.