استاندار اردبیل از همکاری تعدادی از شرکت های فعال و مطرح در حوزه های اقتصادی، گردشگری و عمرانی در جهت توسعه استان اردبیل خبر داد.

به گزارش کافه اقتصاد ، سید حامد عاملی در حاشیه نشست با جمعی از سرمایه گذاران اردبیلی های مقیم مرکز که در دفتر امام جمعه اردبیل برگزار شد اظهار کرد: بیش از ۵۴ نفر مهندسان و سرمایه گذاران مقیم مرکز با حضور در اردبیل تمایل دارند در زمینه های راه، راه آهن و واحدهای تولیدی و هتل سازی و شهرک سازی سرمایه گذاری کنند.

وی ادامه داد: در جلسه ای که با مدیران برخی از این شرکت ها برگزار شد، برنامه ها و پیشنهادهای مربوط به سرمایه گذاری در بخش های مختلف مطرح و لیست این فرصت های سرمایه گذاری در اختیار آنان قرار گرفت تا در آینده اقدامات اساسی در حوزه پیشرفت عمران، اقتصاد و گردشگری استان را شاهد باشیم.

استاندار اردبیل با بیان اینکه استان ما با تمام توان ازسرمایه گذاران حمایت می کند، بیان کرد: زمینه توسعه هر منطقه ای دعوت و حمایت از سرمایه گذار است و این شرکت ها پتانسیل خوبی برای پیشبرد طرح های عمرانی استانی دارند تا بتوان خدمت شایسته ای برای مردم ارائه داد.

 

عاملی شرکت های فعال اقتصادی و عمرانی را پلی برای توسعه همه جانبه دانست و افزود: استان ما به سرمایه گذاران بسیار نیاز دارد در مقابل وظیفه ما نیز حل مسائل اداری این عزیزان است چرا که با همکاری متقابل و با مشارکت جمعی کار موثر و ماندگاری را می توان انجام داد.

وی سرمایه گذاری در راه آهن، بزرگراه شمال تا جنوب، طرح های گردشگری و کشاورزی را از جمله پروژه های دارای پتانسیل بر شمرد و گفت: هر انچه که برای اشتغال زایی و کسب ثروت و درآمد باشد دولت و مسوولان با آغوش باز استقبال می کنند و با هر گونه بروکراسی اداری در رابطه با تولید ثروت مخالفیم.

در این جلسه چند نفر از سرمایه گذران جهت سرمایه گذاری در استان اردبیل اعلام آمادگی کردند و امام جمعه اردبیل و نماینده ولی فقیه در استان نیز آمادگی خود را در راستای حمایت از این سرمایه گذاران اعلام کرد.

  • منبع خبر : روابط عمومی استانداری اردبیل