نائب رئیس کمیسوین صنایع مجلس با بیان اینکه افزایش قیمت اینترنت نباید مشمول همه مصرف‌کنندگان شود، گفت: برخی افراد از اینترنت برای کارهای روزانه خود استفاده می‌کنند و مصرف زیادی ندارند که دولت می‌تواند از این مصرف‌کنندگان حمایت کند.

به گزارش کافه‌اقتصاد به نقل از خانه ملت؛علی جدی درباره افزایش قیمت اینترنت، گفت: برخی افراد از اینترنت برای کارهای روزانه خود استفاده می‌کنند و مصرف زیادی ندارند که دولت می‌تواند از این مصرف‌کنندگان حمایت و هزینه کمی به آن‌ها تحمیل کند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اینترنت افرادی که مصارف معمولی دارند، باید با قیمت مناسب تامین شود، ادامه داد: بخش دیگر مربوط به افرادی است که در بستر اینترنت کسب و کار دارند و از این فضا درآمدی کسب می‌کنند که با توجه به اینکه اپراتورها برای توسعه به سرما‌یه‌گذاری نیاز دارند، این بخش را می‌توان مدیریت کرد.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان و معلمانی که از شاد استفاده می‌کنند همچنین افرادی که برای انجام امور شخصی از این فضا بهره می‌برند، نباید مشمول افزایش قیمت شوند اما برای افرادی که کسب و کار دارند، می‌توان مدیریت کرده و تعرفه‌‌ها را تغییر داد باید به این نکته توجه کرد که نباید برای همه افراد یک فرمول در نظر گرفت که متاسفانه این سیاست در افزایش قیمتی که رخ داده، رعایت نشده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه وزیر ارتباطات و فناروی اطلاعات باید در کمیسیون صنایع و معادن حاضر شود، بیان کرد: افزایش قیمت اینترنت نباید مشمول همه مصرف‌کنندگان شود و باید به میزان مصرف بستگی داشته باشد./