این فعال بازار طلا به کافه‌اقتصادگفت: قیمت سکه طرح جدید با یک میلیون تومان افزایش امروز به سی میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید.

به گزارش کافه‌اقتصاد ، محمد کشتی آرای کارشناس و فعال بازار سکه و طلا در خصوص آخرین تغییرات قیمت طلا در بازار گفت :امروز پنجشنبه چهاردهم دی ماه ۱۴۰۲ هست، قیمت جهانی طلا با شروع سال ۲۰۲۴ میلادی این هفته تغییرات زیادی داشت در اوایل هفته با افزایش همراه بود ولی امروز با کاهش ۱۶دلاری به نسبت هفته هر انس طلا به دوهزار و ۴۶ دلار رسید، قیمت هر انس نقره بیست وسه دلار و ۴ سنت و قیمت هر انس پلاتین۹۸۲ دلار و قیمت هر انس پالادیوم هم به ۱۰۷۳ دلار رسید.

وی افزود : تغییرات قیمت جهانی طلا به انضمام تغییرات افزایشی قیمت ارز این روزها باعث شد قیمت طلا وسکه به نسبت اول هفته سیر صعودی داشته باشد

کشتی آرای در خصوص قیمت امروز طلا، سکه گفت: آخرین نرخ‌ها و تغییرات به این ترتیب هست که قیمت سکه طرح قدیم ۲۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان هست که به نسبت اول هفته ۹۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرد.

قیمت سکه طرح جدید با یک میلیون تومان افزایش امروز به سی میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید ، نیم سکه با ۹۰۰ هزار تومان افزایش امروز به شانزده میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ربع سکه هم با ۳۰۰ هزار تومان افزایش هفتگی امروز ۱۱ میلیون تومان امروز داد وستد شد.

سکه های یک گرمی امروز شش میلیون تومان بود که به نسبت اول هفته ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده است

قیمت هر مثقال طلای آبشده امروز یازده میلیون و ۱۷۰ هزار تومان بود که به نسبت اول هفته ۲۸۰ هزاد تومان افزایش قیمت پیدا کرد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۶۴ هزار تومان افزایش هفتگی امروز به دومیلیون و ۵۷۸ هزار تومان مبنای معاملات طلا بود

قیمت هر گرم‌طلای ۲۰ عیار دو میلیون و۸۶۵هزار تومان و قیمت هر گرم طلای ۲۱عیار ۳میلیون تومان و یک گرم طلای ۲۲ عیار سه میلیون و ۱۵۲ هزارتومان و هر گرم طلای۲۴ عیار سه میلیون و۴۳۸ هزار تومان بود

همچنین با افزایش تقاضا حباب سکه به پنج میلیون و۴۰۰ هزار تومان رسید که به نسبت اول هفته با ۳۰۰ هزار تومان افرایش روبرو بود.