رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه‌وشهرسازی، ادعاهای مطرح شده در برخی رسانه‌ها را مبنی بر اینکه «طرح مسکن ۲۵ متری وزارت راه‌وشهرسازی» کلید خورده است، کذب خواند.

به گزارش کافه‌اقتصاد به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وحید قربانی رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه‌وشهرسازی، موضوع «طرح خانه‌های ۲۵ متری در دولت» را تکذیب و اعلام کرد: وزارت راه و شهرسازی نه تنها چنین طرحی را ارائه نکرده است بلکه طرح‌های خارج از دولت در خصوص خانه‌های ۲۵ متری را تایید هم نمی‌کند.

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به برخی ادعاها در خصوص ارائه چنین طرحی و تایید دولت تأکید کرد: نظرات، طرح‌ها و پیشنهادات مدیران و مسئولان وزارت راه‌وشهرسازی در خصوص مسکن به طور روزانه در پایگاه خبری این وزارتخانه منتشر می‌شود و قابل استفاده برای اصحاب رسانه و عموم شهروندان است لذا هر گونه نظر و طرح خارج از این مسیر، مورد تایید این وزارتخانه نیست.

وی تصریح کرد: دولت همواره موضوع مسکن را در اولویت برنامه‌های اجرایی و پروژه‌های در حال انجام خود دارد و طرح و پیشنهادات خود را بعد از طی مراحل کارشناسی و فنی از مجاری معتبر و رسمی اعلام می‌کند.