سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از انهدام مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در منطقه با موشک‌های بالستیک در نیمه شب سه‌شنبه خبر داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از انهدام مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در بخش‌هایی از منطقه با موشک‌های بالستیک خبر داد.
متن اطلاعیه شماره ۱ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این شرح است:

«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
به آگاهی ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی می‌رساند با توکل به خداوند متعال و عنایات حضرت ولی عصر (عج ) در پاسخ به جنایات اخیر تروریستی دشمنان ایران اسلامی مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در بخش‌هایی از منطقه در نیمه شب امشب با موشک‌های بالستیک سپاه مورد هدف قرار گرفت و منهدم شد.»

 

سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با حمله موشکی به اربیل

کانال تلگرامی مقاومت اسلامی النجباء عراق تصاویری پخش کرد که گفته می‌شود مربوط به ناکامی سامانه پدافند هوایی آمریکا در رهگیری موشک‌های شلیک شده به سمت کسنولگری این کشور در اربیل است.

 

انفجار در نزدیکی کنسولگری آمریکا 

سه منبع آگاه امنیتی اعلام کردند صدای چند انفجار در منطقه‌ای در ۴۰ کیلومتری شمال شرقی اربیل در منطقه کردستان شنیده شد، منطقه‌ای که نزدیک کنسولگری آمریکا و همچنین مناطق غیر نظامی قرار دارد.

دو مقام آمریکایی در این خصوص به رویترز گفتند در این حملات موشکی هیچ یک از تجهیزات آمریکا تحت تاثیر قرار نگرفته است.

 

کشته شدن رابط موساد در اقلیم کردستان

پیشرو دیزه‌یی بزرگترین رابط موساد در اقلیم کردستان و اصلی‌ترین منبع مالی جاسوسان آموزش دیده موساد جهت انجام ماموریت‌های اطلاعاتی و تروریستی در ایران بوده است.
وی همچنین نقش کلیدی در تامین انرژی رژیم صهیونسیتی ایفا می‌کرد که در حملات امشب سپاه پاسداران به اربیل به هلاکت رسید.

 

هدف قرار گرفتن هشت موضع در اطراف کنسولگری آمریکا در اربیل

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، یک منبع امنیتی عراقی به شبکه‌ای بی سی گفت: هشت موضع نزدیک کنسولگری آمریکا در اربیل هدف قرار گرفت.
این منبع امنیتی افزود: پرواز‌ها در فرودگاه اربیل متوقف شده است و حملات به این شهر بسیار سنگین بود