بانک تجارت به مناسبت تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان و به‌منظور افزایش قدرت خرید مردم با همکاری اتاق اصناف ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت به متقاضیان، اعتبار 20 میلیون تومانی با دوره بازپرداخت 65 روزه اعطا می‌کند.

به گزارش کافه‌اقتصاد ازمدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، متقاضیان این طرح ملی می‌توانند با نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن «باجت» بانک تجارت، از اول اسفند تا ۲۹ اسفند از طریق منوی اعتبار BNPL، طرح اعتبار عید تا عید را انتخاب کرده و پس از انجام مراحل انتخاب حساب، اعتبارسنجی و امضای دیجیتال قرارداد، اعتبار ۲۰ میلیون تومانی خود را فعال کنند. در حال حاضر مشتریان دارای رتبه اعتبارسنجی A و B مشمول دریافت این اعتبار هستند.

مشتریان می‌توانند پس از فعال‌سازی این خدمت، سبد وسیعی از خرید روزمره خود در ایام پایانی سال را از فروشگاه‌های زنجیره‌ای همچون دیلی‌مارکت، هایپرمی، هایپر فامیلی‌، افق کوروش، جانبو، هفت و ۳۰۰۰ فروشگاه حاضر در طرح خریداری کنند. علاوه بر این، فروشگاه‌های اعلام شده در سایت عید تا عید به آدرس EIDTAEID.IR یا فروشگاه‌هایی که پوستر طرح بر روی ویترین آن‌ها نصب شده باشند نیز حائز شرایط خرید اعتباری این طرح هستند.

بر اساس این خبر، متقاضیان می‌توانند در اسفندماه سال ۱۴۰۲ از اعتبار خود برای خرید کالا استفاده کرده و بازپرداخت آن را از اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ انجام دهند. در این طرح تمام تخفیف‌ها به حساب خریدار منظور خواهد شد و پس از آن، مبلغ باقی‌مانده به‌صورت اقساط از متقاضیان دریافت می‌شود. بازپرداخت ثبت نام وام ۲۰ میلیونی خرید کالا سایت عید تا عید تا ۶۵ روز بدون دریافت هیچ سودی انجام خواهد شد.