کارشناس سازمان هواشناسی کشور از بارش برف و باران در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان از اواخر وقت امشب خبر داد.

به گزارش کافه‌اقتصاد ؛ فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، برای امروز در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار پیش‌بینی کرد و گفت: از اواخر وقت امشب سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی از امشب در برخی نقاط آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و کردستان بارش باران و برف و وزش باد رخ می‌دهد و فردا با تقویت این سامانه بارشی در شمال غرب، غرب، سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز شاهد بارندگی هستیم.

وی افزود: روز پنجشنبه علاوه بر این مناطق در سواحل شرقی دریای خزر، خراسان شمالی، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس و بخش‌هایی از مرکز بارندگی خواهیم داشت که بارش‌ها در ارتفاعات می‌تواند به شکل کولاک برف باشد.

گودرزی از وزش بادهای شدید برای امروز برای شمال شرق، مناطقی از استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال غرب کشور خبر داد و گفت: این شرایط می‌تواند خیزش گردوخاک را داشته باشد.

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: امروز در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل افزایش نسبی و محسوس دما پیش‌بینی شده است و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در این نواحی کاهش محسوس دما رخ می‌دهد .

وی افزود: تهران امروز آسمانی نیمه ابری و گاهی همراه با وزش باد را دارد و از فردا شب تا روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد بارندگی در پایتخت خواهم بود.

به گفته گودرزی هوای تهران در روزهای پایانی هفته سردتر می‌شود.