بانک صادرات ایران طی پنج ماه ابتدای سال جاری، به بیش از 38 هزار عروس و داماد وام قرض‌الحسنه ازدواج و به والدین ۳۰هزار نوزاد وام فرزند آوری پرداخت کرد.

به گزارش کافه‌اقتصاد به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، روند پرداخت وام‌قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه در این بانک در راستای سیاست‌های حمایتی دولت، همچنان ادامه دارد و طی پنج ماه ابتدای سال جاری ۷۷ هزار و ۲۰۷ میلیارد ریال وام ازدواج توسط این بانک به ۳۸ هزار و ۳۴۵ عروس و داماد پرداخت شده است.

همچنین این بانک در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت طی پنج ماه ابتدای سال جاری حدود ۳۰ هزار فقره وام فرزندآوری به ارزش ۱۸ هزار میلیارد ریال به والدین نوزادان پرداخت کرد.

شایان ذکر است روند تعیین شعبه و تکمیل پرونده برای متقاضیان دریافت وام ازدواج در سراسر شعب بانک صادرات ایران ادامه دارد.

پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه و حمایتی  به منظور حمایت از مردم اقصی نقاط کشور در حوزه‌های مختلف از جمله ازدواج؛ فرزندآوری، اشتغالزایی مددجویان نهادهای حمایتی و کارفارینی، احداث و نوسازی مسکن روستایی، ودیعه مسکن، حوادث غیرمترقبه، درمان و نیازهای ضروری، زندانیان نیازمند، مسکن ایثارگران و تامین کالاهای اساسی و سایر نیازهای مردمی از جمله اقدامات بانک صادرات ایران است که طی سال‌های مختلف در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی مورد توجه است.