معاون هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه بین المللی پیام از برقرار شدن پروازهای داخلی و بین المللی از مبدا این فرودگاه خبر داد و گفت: پروازهای این فرودگاه از چهاردهم دی ماه امسال به مقصد مشهد مقدس و از پانزدهم دی ماه به مقصد نجف اشرف آغاز می شود.

مجتبی شمس نژاد اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوبی که در بخش هوانوردی این فرودگاه وجود دارد، به همین منظور رایزنی و مذاکراتی با ایرلاین‌ها با هدف انجام پروازهای داخلی و بین المللی صورت گرفته است و بر همین اساس از چهاردهم دی ماه امسال پروازها به مقصدهای مشهد مقدس و نجف اشرف از مبدا فرودگاه بین المللی پیام و بالعکس برقرار می شود.

شمس نژاد با بیان اینکه این پروازها به صورت هفتگی و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه انجام می شود، تصریح کرد: پرواز داخلی از مبدا فرودگاه بین المللی پیام به مقصد مشهد مقدس و بالعکس از چهاردهم دی ماه هر چهارشنبه به صورت رفت و برگشت انجام می شود.

وی ادامه داد: این پرواز ساعت ۱۸ هر چهارشنبه از مشهد مقدس در فرودگاه بین المللی پیام به زمین خواهد نشست و ساعت ۱۹ فرودگاه پیام را به مقصد مشهد مقدس ترک خواهد کرد.

معاون هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه بین المللی پیام خاطر نشان کرد: همچنین پروازها از مبدا فرودگاه بین المللی پیام به مقصد نجف اشرف از پانزدهم دی ماه و در روزهای پنجشنبه انجام می شود.

طبق اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وی افزود: این پرواز ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه هر پنجشنبه از مبدا نجف اشرف در فرودگاه بین المللی پیام به زمین خواهد نشست و در ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه همان روز فرودگاه پیام را به سمت نجف اشرف ترک خواهد کرد.

  • منبع خبر : ایسنا