نمایندگان برگزیده هفدهمین دوره مسابقات فروش بیمه های عمر و پس انداز بیمه آسیا با حضور مدیر عامل، اعضای هیأت مدیره، معاونین، مدیران و نمایندگان بیمه آسیا معرفی شدند.

به گزارش کافه اقتصاد به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در سخنانی ضمن تبریک هفته ولایت و اعیاد سعید قربان و عید غدیرخم، از شبکه فروش و کلیه دست اندرکاران برگزاری جشنواره فروش بیمه های عمر و پس انداز و تلاش ارزنده نمایندگان برتر فروش بیمه های زندگی با تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: بیمه های زندگی یکی از رشته های سود آور است که می بایست تمامی نمایندگان در آن فعال باشند تا الگویی برجسته در صنعت بیمه کشور را به ثبت برسانیم.
مدیرعامل بیمه آسیا تصریح کرد: سال گذشته بیمه آسیا به عنوان برند محبوب مردم ایران معرفی شد و یقینا همدلی و همگامی شبکه فروش و کارکنان بیمه آسیا در کنار ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان سبب این محبوبیت شده است. خوشبختانه عملیات بیمه گری بیمه آسیا در سال ۱۴۰۱ بسیار خوب بود و از لحاظ شاخص های عملکردی در حوزه مالی و فنی، این شرکت در صنعت بیمه از نگاه نهاد ناظر در جایگاه برتر و شایسته ای قرار دارد به گونه ای که امسال و برای اولین بار در صنعت بیمه، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، هیات مدیره و مدیران بیمه آسیا را به دلیل این عملکرد مثبت با امتیاز بالا شایسته تشویق ارزیابی کرد.
نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا همچنین استمرار و تعمیم برگزاری اینگونه جشنواره ها در سایر رشته های بیمه ای سود آور در بیمه های اموال را مورد تاکید قرار داد.
وی افزود: به روز رسانی شیوه های فروش و توسعه و تقویت آموزش نمایندگان، یقینا در کمیت و کیفیت فروش بیمه های عمر و پس انداز و افزایش پرتفوی این رشته بیمه ای موثر خواهد بود

مسعود بادین در پایان با اشاره به رونمایی بیمه نامه مستمری بیمه آسیا با نام “طرح گندم” اظهار داشت: برای عرضه بیمه نامه مستمری گندم بررسی های کارشناسی و زحمات بسیاری انجام شده است و امیدواریم با اجرای این طرح بیمه ای خدمت دیگری به مردم شریف ایران ارائه کنیم.
بنابر این گزارش، در آغاز این مراسم ژیلا رضوی، معاون بیمه های اشخاص و مسئولیت بیمه آسیا در سخنانی ضمن تبریک به نمایندگان برگزیده مسابقات فروش بیمه های زندگی بیمه آسیا بر اهمیت بیمه های زندگی به عنوان رشته ای پایدار و سودآور برای شرکت و خدمتی ارزنده برای مردم و بیمه گذاران تاکید کرد. وی در ادامه، با معرفی طرح جدید بیمه مستمری بیمه آسیا با نام طرح گندم، ویژگی های این طرح را تشریح نمود.
در این مراسم همچنین مدیر بیمه های عمر و پس انداز بیمه آسیا در خصوص نحوه برگزاری جشنواره فروش بیمه های عمر و پس انداز و مسابقات فروش بیمه های زندگی و نیز شاخص های انتخاب نمایندگان برتر در این مسابقات ، توضیحاتی ارائه کرد.
در بخش دیگری از این مراسم، با حضور مدیرعامل و اعضای هیات ، قرعه کشی برندگان هفتمین جشنواره بیمه های عمر و پس انداز بیمه آسیا انجام شد و همچنین از طرح جدید بیمه های مستمری با نام “طرح گندم” رونمایی به عمل آمد.
و سرانجام در بخش پایانی مراسم، به ۵۵ نفر از نمایندگان برگزیده این مسابقات در سه گروه نمایندگان عضو باشگاه میلیاردی ها، نمایندگان فروش بیمه های عمرو وپس انداز(آیین نامه ۷۵)، نمایندگان تخصصی بیمه های زندگی (آیین نامه ۹۶) و همچنین سرپرستان استان های برگزیده شامل استان اصفهان (رتبه یک)، استان البرز (رتبه دو) و استان مازندران (رتبه سه) توسط مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و معاونان مدیرعامل، تندیس و لوح تقدیر اهدا شد.
گفتنی است در مراسم تقدیر از نمایندگان برتر فروش بیمه های زندگی ، مدیرعامل بیمه آسیا را سید مهدی صادقی و فرامرز خجیر از اعضای هیات مدیره بیمه آسیا همراهی می کردند. این مراسم که در سالن ابوالقاسم فردوسی بانک ملی ایران در تهران برگزار گردید، به صورت برخط (آنلاین) برای کلیه کارکنان و شبکه فروش در سراسر کشور پخش شد.