بازار دیروز ارز دیجیتال تلفیقی از سبز و قرمز بود، یکی از مهمترین سوالاتی که ذهن سرمایه‌گذاران را به خود مشغول کرده این است که بهترین ارزها برای ورود کدامند

پایگاه خبری کافه اقتصاد


وب‌سایت «کریپتو نیوز» در گزارشی نوشت: در ۲۹ اکتبر، ارزش ارزهای دیجیتال ترکیبی از سبز و قرمز بود. ارزش بازار ارزهای دیجیتال در سراسر جهان ۲٫۶۳ تریلیون دلار بودکه بیش از ۶ درصد نسبت به روز قبل آن افزایش داشته‌است، در حالی که حجم کل بازار کریپتو دیروز ۱۷۶ میلیارد دلار بود و ۴ درصد کاهش داشت.

 

 

ارز دیجیتال دش ۲ ترید (D2T)
پیش فروش «دش ۲ ترید» (Dash 2 Trade) تاکنون بیش از ۳٫۱ میلیون دلار در کمتر از دو هفته افزایش پیدا کرده‌است. این افزایش به دلیل توجه زیاد سرمایه‌گذاران به پلتفرم هوش تجاری مبتنی بر «اتریوم» (ETH) است.

انتظار می رود این پلتفرم در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ راه اندازی شود و طیف گسترده‌ای از تجزیه و تحلیل لحظه‌ای و اطلاعات را به سرمایه گذاران ارائه دهد.

مجموع عرضه D2T یک میلیارد خواهد بود که ۶۶٫۵ درصد آن به پیش فروش اختصاص دارد. در مقایسه با سایر سکه‌های جدید، مانند «اپتوس»(Aptos) که پیش فروش نداشت و به نظر می‌رسد که اکثر عرضه خود را به تیم و سرمایه‌گذاران خود اختصاص داده‌است، این یک روند مثبت است.

دش ۲ ترید به لطف پایه‌های قوی و تیم با تجربه خود، زمینه را برای رشد چشمگیر در ماه‌های آینده فراهم کرده‌است.

 

جهش ۵۰ درصدی دوج کوین

قیمت فعلی «دوج کوین» (Doge) 0.1283 دلار و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن ۱۱ میلیارد دلار است. این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵۱ درصد افزایش یافته است. دوج کوین اکنون با ارزش بازار زنده ۱۷ میلیارد دلار در رتبه هشتم قرار دارد. عرضه در گردش این سکه معادل  ۱۳۲,۶۷۰,۷۶۴,۳۰۰ است.

با توجه به افزایش اخیر ارزش این ارز دیجیتال، طبق گزارش‌ها یک «نهنگ دوج کوین» بیش از ۹ میلیون دلار از این رمزارز را به صرافی ارزهای دیجیتال بایننس ارسال کرده‌است.

بر اساس گزارش «وال آلرت» (Whale Alert) سرویسی که بر تراکنش‌های ارزهای دیجیتال نظارت می‌کند، مقدار زیادی دوج کوین در روز گذشته معامله شده است. در مجموع ۱۱۳ هزار دلار دوج کوین یا حدود ۹٫۴ میلیون دلار در زمان مبادله منتقل شد.

با این حال، ارزش این ارز دیجیتال از آن زمان افزایش قابل توجهی را نشان داده است و تنها در ۲۴ ساعت روز گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است و این سکه اکنون بیش از ۱۳ میلیون دلار در ارز فیات ارزش دارد. معمولا یک فرد یا گروه مسئول چنین تراکنش های عظیم رمزنگاری است.

علاوه بر این، بسیاری از حامیان دوج کوین انتظار دارند که «ایلان ماسک» مدیرعامل جدید توییتر موارد استفاده جدیدی را برای این رمزارز در برنامه توییتر و/یا برنامه اسرارآمیز آینده با نام رمز نایکس» (X) که او در ۴ اکتبر ۲۰۲۲ درباره آن توییت کرد، اضافه کند.

در نتیجه، این اخبار تقاضای دوج را افزایش می‌دهد که منجر به رشد قیمت می‌شود.

 

 

پمپ ۱۳ درصدی شیبا اینو 

قیمت فعلی «شیبا اینو»(SHIB) 0.000013 دلار و حجم معاملات ۲۴ ساعته ۲٫۳ میلیارد دلار است. شیبا اینو در ۲۴ ساعت روز گذشته ۱۳٫۸۷ درصد افزایش داشته است. این ارز دیجیتال با ارزش بازار زنده ۷٫۳ میلیارد دلاری، اکنون در رتبه سیزدهم «کوین مارکت کپ» قرار دارد. عرضه در گردش شیبا ۵۴۹,۰۶۳,۲۷۸,۸۷۶,۳۰۲ است.

افزایش میانگین تعداد آدرس‌های فعال روزانه نیز ممکن است نشان‌دهنده توسعه آینده شیبا اینو باشد. افزایش سرعت مشابهی در شیبا اینوس طی هفته گذشته مشاهده شد. افزایش سرعت نشان‌دهنده فرکانس بیشتری است که با آن شیبا بین آدرس‌ها منتقل می‌شود.

 

 

همچنین، افزایش علاقه نهنگ‌ها جنبه دیگری است که می‌تواند شیبا را به سطوح رشد قابل مقایسه با دوج کوین سوق دهد.

طبق آمار «وال استیت» (WhaleStats)، این ارز دیجیتال یکی از فعال‌ترین توکن‌هایی بود که توسط ۲۰۰۰ نهنگ برتر اتریوم در ۲۸ اکتبر معامله شد. علاوه بر این، تا زمان نگارش این مقاله، ۵۰۰۰ «نهنگ» برتر اتریوم در مجموع ۹۴ میلیون دلار در شیبا سرمایه‌گذاری داشتند.

ارز دیجیتال IMPT
تا زمان انتشار این مطلب، بیش از ۱۱٫۴ میلیون دلار (۱۱،۴۸۷،۳۹۳ دلار) از کل نیاز ۲۵٫۹ میلیون دلاری برای مرحله دوم پیش فروش جمع آوری شده است که قیمت را به ۰٫۰۲۳ دلار افزایش داد.

در سال‌های اخیر، تمرکز زیادی بر پیشگیری از آسیب‌های زیست محیطی از طریق مصرف کالاها و خدمات شده است. IMPT یک پروژه کاملا جدید است و تلاش دارد از فناوری بلاکچین برای پایدارتر کردن جهان استفاده کند. این یک نامزد عالی برای عنوان «سبزترین» ارز دیجیتال سال است. می توانید با مراجعه به وب سایت IMPT و خرید مقداری سکه IMPT در پیش فروش شرکت کنید.

  • منبع خبر : شبکه اطلاع رسانی طلا،سکه و ارز