مراسم یوم‌الله ۹ دی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در همه استان‌ها و ۸۰۰ شهر در فضای باز برگزار می‌شود.

مراسم یوم‌الله ۹ دی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در همه استان‌ها و ۸۰۰ شهر در فضای باز برگزار می‌شود. بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مراسم تهران ساعت ۱۴:۳۰ در میدان امام حسین (ع) برگزار می‌شود

رئیس ستاد بزرگداشت ۹ دی استان تهران جزئیات مراسم در شهر تهران را اعلام کرد و گفت: این مراسم در میدان امام حسین(ع) و با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران برگزار می شود.

وی در خصوص جزئیات مراسم یوم الله ۹ دی در شهر تهران واقع در میدان امام حسین (ع) گفت: قرائت قرآن توسط قاری برجسته قصری زاده، اجرای سرود توسط نوجوانان، شعر خوانی توسط شاعر آئینی، قرائت قطعنامه، اجرای مداحی توسط مداح جوان و در نهایت سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های این مراسم است.

رئیس ستاد بزرگداشت ۹ دی استان تهران افزود: از دستگاه‌های فرهنگی، تشکل‌ها و هیئات مذهبی درخواست شده با حضور و خلق جلوه‌های ویژه و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی بر شکوه مراسم بیافزایند؛ در شهرها و بخش‌های استان تهران نیز مراسم ویژه ٩ دی با رعایت دستورات بهداشتی برگزار می‌شود.