نمایشگاه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های عشایری و روستایی کشور با عنوان «روستا آباد» با سخنان معاون اول رئیس‌جمهور و مشارکت بانک صادرات ایران در محل مصلی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش کافه‌اقتصاد به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، معاون اول رئیس‌جمهور در بازدید از بخش‌های مختلف این نمایشگاه که به عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی عرضه محصولات روستایی و عشایری و با عنوان «روستا آباد» آغاز به کار کرد، از نزدیک با برخی شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه به گفتگو پرداخت.

این نمایشگاه با هدف افزایش مشارکت و ارائه توانمندی‌های تولیدکنندگان عشایری و روستایی و رونق اشتغال در بخش‌های کشاورزی و همچنین دسترسی مستقیم به محصولات اقوام مختلف ایرانی با تخصیص ۱۲۰۰ غرفه از ۱۲ تا ۱۸ مهرماه برپاشده و در روز نخست با استقبال قابل توجهی از سوی مردم روبرو شد.

نمایشگاه عرضه محصولات نمایشگاهی همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۰:۳۰ با نمایش انواع محصولات و تولیدات روستایی و عشایری و همچنین نمایش‌های جذابی از توانمندی‌های فرهنگی و آداب و رسوم مردم اقصی نقاط ایران پذیرای مردم است.

بانک صادرات ایران با سرلوحه قراردادن حمایت از اشتغالزایی و تولید در بخش مشاغل خانگی و بنگاه‌های کوچک و متوسط در قالب مسئولیت‌های اجتماعی، سهم قابل توجهی در پشتیبانی از معیشت و رفاه مردم کشور داشته و با پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات حمایتی این روند همچنان ادامه دارد.