شفیع زاده فرماندار ویژه شهرستان شهریار در نشست با خبرنگاران گفت: در سفر رئیس جمهور به غرب استان تهران، کلید استان غربی تهران زده شد.
به گزارش کافه اقتصاد از  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان شهریار؛ امیرعباس شفیع زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شهریار در آستانه هفته دولت با اشاره به سفر پربرکت رئیس جمهور به غرب استان تهران گفت: بحث ارتقای سطح خدمات رسانی و لزوم تاسیس استان غربی تهران در سفر رئیس جمهور به غرب استان تهران زده شد و اکنون مطالعات مقدماتی آن در حال انجام است.
وی با اشاره به برخی اقدامات و فعالیت های انجام شده در  حوزه سلامت افزود : انجام گسترده واکسیناسیون عمومی کرونا  یکی از اقدامات جهادی دولت سیزدهم بود که نقش مهمی در ارتقای سطح سلامت جامعه داشت که جز با راهکارهای مدیریتی نمی توانست به نتیجه برسد.
شفیع زاده مشکلات موجود در بخش حمل و نقل را بسیار آزاردهنده دانست و اظهار داشت: حوزه حمل و نقل به عنوان پاشنه آشیل شهرستان مطرح است که با نهایی شدن کنسرسیوم متشکل از هفت شهرداری شهرستان  و شرکت عمران اندیشه و به نتیجه رسیدن طرح مطالعاتی اتصال به مترو تهران بخش مهمی از این پروژه حل خواهد شد و به مرحله اجرا خواهد رسید.
بنابراین گزارش فرماندار شهرستان شهریار پیگیری موضوع قطار حومه ای به موازات  راه اندازی مترو را از دیگر اقدامات فرمانداری در ماه های گذشته دانست و ادامه داد: راه اندازی قطار حومه ای از سه راهی شهریار تا راه آهن می تواند بار قابل ملاحظه ای از ترافیک را کم کند و در وقت و انرژی صرفه جویی بالایی داشته باشد.