سخنگوی دولت از تغییر ساعت کار اداری از ۲۱ خرداد تا سوم شهریور خبر داد و گفت که بر اساس مصوبه هیأت دولت، ۷ صبح تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه به عنوان ساعت کار تمام ادارات تعیین شد.

پایگاه خبری کافه اقتصاد،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، «علی بهادری جهرمی» روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیأت دولت در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره اصلاح ساعت کار اداری در روزهای گرم گفت: بر اساس مصوبه امروز هیأت وزیران مقرر شد ساعات کار تمام ادارات از ۲۱ خرداد تا سوم شهریورماه  ساعت ۷ صبح تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه تعیین شود.

سخنگوی دولت از تصویب آیین نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان در هیأت دولت خبر داد و اظهار داشت: امروز آیین نامه اجرایی ناظر به قانون رتبه‌بندی معلمان در نشست هیأت وزیران مطرح و تصویب شد.

وی افزود: این آیین نامه هفت جلسه در کمیسیون های متعدد دولت مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به جایگاه معلمان گرامی و جامعه فرهنگیان موضوع نیاز به بررسی های کامل داشت تا شأن آنها رعایت شود و با در نظر گرفتن تمام جوانب، کلیات آیین نامه به تصویب دولت رسید.

بهادری جهرمی در پاسخ به سؤالی در خصوص اولویت دولت در عرصه سیاست خارجی گفت: موضع جمهوری اسلامی روشن است و دولت در عرصه دیپلماسی تعامل با همسایگان را در اولویت قرار داده و این مسیر را در چارچوب حفظ استقلال داخلی پیگیری می‌کند.