کارشناس سازمان هواشناسی بااعلام بارش باران ازامروز تا روزهای پایانی هفته گفت: برای تهران وزش ملایم باد پیش‌بیین شده و در ارتفاعات نیز بارندگی رخ می‌دهد.

به گزارش کافه اقتصاد؛ فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی وضعیت جوی و آب‌وهوای امروز سه‌شنبه دوم‌ آبان را توضیح داد و گفت: با ورود سامانه بارشی به کشور امروز در شمال آذربایجان شرقی و غربی، برخی نقاط ایلام، لرستان، مرکزی، شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری و ارتفاعات شرقی استان تهران بارندگی رخ می‌دهد.

کارشناس هواشناسی برای فردا چهارشنبه در برخی نقاط لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه وبویراحمد، اصفهان، شمال فارس، خراسان رضوی و جنوبی، ارتفاعات کرمان و هرمزگان، شمال سیستان و بلوچستان و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران پیش‌بینی کرد.

وی افزود: بارش‌ها تا روزهای پایانی هفته ادامه دارد اما شدت بارش برای امروز در حد هشدار سطح زرد در چهارمحال و بختیاری، خوزستان، لرستان، ایلام‌، جنوب مرکزی، شمال غرب و غرب اصفهان، آذربایجان غربی و جنوب سیستان و بلوچستان و شرق و شمال هرمزگان پیش‌بینی شده است که باید تمهیدات لازم در نظر گرفته شود چراکه احتمال لغزندگی جاده‌ها و آب گرفتگی معابر در این مناطق وجود دارد.

گودرزی گفت: تهران امروز گاهی وزش ملایم باد دارد و برای فردا بارش پراکنده باران و وزش بادهای شدید رخ خواهد داد.

وی افزود: بیشینه دمای پایتخت نیز امروز به ۲۴ درجه بالای صفر می‌رسد.