در تاریخ ۷ دسامبر ۲۰۲۱ مهندس شاهرخ کشاورز نماینده انجمن مراکز خرید خاورمیانه و شمال افریقا، جایزه نفر دوم بیست و هفتمین کنگره سالانه مراکز خرید خاورمیانه Retail Congress MENA) ) را کسب کرد.

به گزارش کافه اقتصاد ،در این مراسم که توسط انجمن مراکز خرید و خرده‌فروشی خاورمیانه و با مشارکت اتاق بازگانی دبی سازماندهی شد، متخصصان خرده فروشی در سراسر جهان در واقع در یک کنفرانس، نمایشگاه و معامله حضور یافتند.

این کنگره سالانه مراکز خرید و خرده فروشی و مراسم اهدای جوایز ۶ و ۷ دسامبر امسال مصادف با ۱۵ و ۱۶ آذرماه سال جاری در هتل «ریتز کارلتون» دوبی و در دل «اکسپوی دوبی» برگزار شد.

در بیست وهفتمین سال برگزاری مراسم مورد اشاره، رویکردهای جدید صنعت خرده‌فروشی هم مورد بررسی قرار گرفت. در این مراسم روند خرده‌فروشی دنیا پس از شیوع کرونا به بحث و گفت وگو گذاشته شد و ضمن بررسی رویکرد آنلاین، خرده‌فروشی آفلاین هم به شکل ویژه‌ای مورد توجه قرار گرفت؛ ضمن اینکه تکنولوژی‌های جدید در زمینه خرده‌فروشی و همچنین تحولات اخیرهم از دیگر مباحث این مراسم ۲ روزه بود.

نکته حائز اهمیت در این دوره از مراسم، کاندیدا شدن مهندس شاهرخ کشاورز، صاحب امتیاز و مدیرمسئول ماهنامه «تجارت طلایی» و نماینده رسمی انجمن مراکز خرید خاورمیانه و شمال آفریقا در ایران و رقابتش با ۲ کاندیدای دیگر از کشورهای حوزه خلیج فارس (عربستان سعودی و امارات متحده عربی) بود. تلاش‌ها و نقش موثر او در صنعت خرده‌فروشی منجر به کاندیدا شدنش در مورد جایزه بهترین خرده‌فروش سال (جایزه سال خرده‌فروشی) شد. رقبای مهندس کشاورز، محمد المزروئی، مدیر اماراتی مجموعه «دلما مال» و ماجد القطمی، مدیر مجموعه «آزاد» از کشور عربستان سعودی نام داشتند.

شایان ذکر است شاهرخ کشاورز به عنوان برگزار کننده موفق چندین دوره نمایشگاه ایران ریتل شو (نمایشگاه بین المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته) خدمات شایانی به این صنعت ارائه کرده است.

  • منبع خبر : اختصاصی کافه اقتصاد