مدیرعامل شرکت بن‌رو با بیان اینکه ظرفیت تولید وانت 151 در این مجموعه به روزانه 300 دستگاه خودرو رسیده است،‌گفت: حرکت توسعه‌ای که شرکت بن‌رو آغاز کرده است،‌ برای ماه های آینده ادامه خواهد داشت و به زودی رکورد جدیدی در تولید،‌ توامان با ارتقای کیفیت ثبت می شود.

به گزارش کافه‌اقتصاد به نقل ازسایپانیوز، احسان مقدم با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه تولید وانت ۱۵۱ در شرکت بن‌رو با رشد قابل قبول به روزانه ۳۰۰ دستگاه خودرو رسید، اظهارداشت: تا ابتدای مهرماه سال جاری، تولید وانت ۱۵۱شرکت بن‌رو،‌حدود ۲۵۰ دستگاه خودرو در روز بود. در این میان هفتم بهمن ماه جاری هم با ارتقای ظرفیت، تولید روزانه خودروی یاد شده به ۲۷۵ دستگاه خودرو، رسیده بود.

پیش از این او گفته بود: افزایش تولید و رکورد حاصله در تولید وانت ۱۵۱،‌به دلیل روحیه جهادی و همدلی ستودنی مدیران،‌ مهندسان و کارگران است. لذا با هماهنگی‌های صورت گرفته و اقدامات لازم در خطوط، در تولید خودروهای تجاری رکوردهای جدید ثبت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بن‌رو افزود: روحیه جهادی عامل اصلی در ارتقاء کمی و کیفی محصول است و این انتظار وجود دارد که تمام فعالان این عرصه،‌ به این امر توجه مضاعف کنند تا در مدت زمان کوتاه با حرکت حول محور مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی که مدیرعامل گروه سایپا بر آن تاکید دارد،‌اتفاق‌های مهمی در شرکت بن رو رخ دهد.

او با تقدیر از حمایت‌های مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برنامه‌های توسعه‌ای شرکت بن‌رو، بر حرکت مستمر با محوریت مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: با هماهنگی‌های عوامل تولید، با قدرت هرچه تمام‌تر به مسیرمان ادامه خواهیم داد.