به گزارش کافه اقتصاد به نقل از سایپانیوز، با برنامهريزی های صورت گرفته با هدف تسريع در ارائه خدمات به مشتريان گروه سايپا، تعداد پروندههای شکايتی در حوزه خدمات پس از فروش به ميزان ۵۰ درصدکاهش يافت.
اتخاذ رويکرد پيشگيرانه در حوزه امور مشتريان و رسيدگی به موقع به درخواست های ثبت شده، بهبود وضعيت تأمين و توزيع قطعات يدکی، ارتقاء سطح اطلاع رسانی به مشتريان و تسريع در ارائه خدمات به آنها در سطح شبکه خدمات پس از فروش باعث اين فعاليت شده است.
ازجمله اقداماتی كه به كاهش خواب خودرو در نمايندگی های سايپا منجر شده می توان به تامين به موقع قطعات و نظارت ويژه برعملكرد شبكه نمايندگی ها، شناسايی گلوگاه ها، تعريف پروژه بهبود و استفاده بهينه از ظرفيت های نمايندگی ها اشاره كرد.
Saturday, 18 May , 2024