مرکز مشاوره مالیاتی مدیران تکس با بهره‌گیری از متخصصان مجرب و حرفه‌ای، با افتخار در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به صاحبان کسب وکار، اصناف و فعالان اقتصادی می باشد.

مرکز مشاوره مالیاتی مدیران تکس به عنوان یکی از برترین مراکز مالی و مالیاتی در سطح کشور و عضو جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران، با در اختیار داشتن نیروهای توانمند و متخصص در زمینه امور مالیاتی و دارایی، خدمات ارزنده‌ای را برای صاحبان مشاغل و مدیران کسب‌و‌کارها انجام می‌دهد.

هدف ما این است که کارفرمایان ما، که مدیران کسب‌و‌کارها و صاحبان مشاغل هستند، هیچ دغدغه‌ای در حوزه مالی و مالیاتی نداشته باشند.

دستاوردهای ما از حضور در کمسیون‌های مختلف در صدها پرونده مالیاتی در تهران و شهرستان‌ها، کسب رضایت مدیران کسب‌وکارها و پرداخت حداقل مالیات از طریق ارائه راهکارهای تخصصی و تسلط بر دستورالعمل‌ها، قوانین و مقررات مالیاتی می‌باشد و با ارائه موثرترین راهکارهای قانونی در حل و فصل پرونده‌های مالیاتی شما تلاش خواهیم نمود حداقل مالیات متعلقه را پرداخت نمایید.

ما در مدیران تکس با بهره‌گیری از متخصصان مجرب و حرفه‌ای، خدمات مالیاتی زیر را با افتخار در سراسر کشور ارائه می‌دهیم:

* تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیات بر درآمد اشخاص حقیقی و حقوقی
* تهیه و تنظیم اظهارنامه ارزش افزوده و ارسال گزارش‌های معاملات فصلی
* ارائه مشاوره تخصصی در خصوص معافیت‌های مالیاتی، کاهش مالیات و جرایم مالیاتی
* ارائه مشاوره تخصصی در خصوص تنظیم لوایح و دفاعیه‌های مالیاتی و حضور در هیات‌های حل اختلاف و سایر مراجع رسیدگی.
* ارائه مشاوره تخصصی و تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیات بر املاک و مستغلات، مالیات بر درآمد اجاره، مالیات بر تراکنش‌های بانکی، مالیات بر ارث، مالیات بر خرید و فروش طلا، سکه، ارز دیجیتال و کلیه ارزهای نقدی.
* و تمامی مباحث مرتبط با موضوع مالیات و حل کلیه مشکلات پرونده‌های مالیاتی

 

مدیران تکس – اولین گوگل مشاوره مالیاتی ایران

www.ModiranTax.com