وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: مانعی که در ارتباط با ابلاغ تسهیلات اشتغال و استفاده از ظرفیت‌های آن برای پروژه‌های ماده ۵۶ در استان اردبیل وجود داشت به زودی برطرف خواهد شد.

:پایگاه خبری کافه اقتصاد،

سیداحسان خاندوزی در جلسه شورای برنامه ریزی استان اردبیل با تاکید بر پیگیری تحقق مصوبات سفر ریاست جمهوری افزود: از جمله مانعی که در ارتباط با ابلاغ آن و استفاده از ظرفیت‌های تسهیلات اشتغال برای پروژه‌های ماده ۵۶ بویژه پروزه های کلیدی حوزه راه  اردبیل وجود داشت با تلاش‌های عمل آمده به زودی مشکلات مربوط به این حوزه برطرف خواهد شد.
وزیر امور اقتصاد و دارایی تصریح کرد: امیدواریم با پیگیری‌های حوزه گمرکی از جمله استقرار ایکس ری در گمرک بیله سوار و  حوزه مالیاتی که به ما تفویض شده رشد و توسعه استان را شاهد باشیم و افزایش سقف اعتبارات نیز امری لازم و ضروری است تا بانک‌ها بیش از پیش توسعه اقتصادی استان را پشتیبانی کنند.
خاندوزی افزود: انتظارات فعالان عرصه تولید و صادرکنندگان به حق است و دولت برای تسهیل محیط کسب و کار و توانمندسازی فعالیت‌های اقتصادی تلاش می‌کند.

 

تلاش برای الکترونیکی کردن مالیات‌ستانی

وزیر امور اقتصاد و دارایی در خصوص مطالبات مالیاتی فعالان اقتصادی عنوان کرد: تلاش ما بر این است تا به سمت الکترونیکی کردن مالیات‌ستانی حرکت کنیم و به دور از اعمال سلیقه‌ها بتوانیم از مؤدیان مالیات به حقی را دریافت کنیم چرا که معتقدین این کار خود جلوی فساد مالی را خواهد گرفت و حتی شکایت‌های مالیاتی نیز در بستر الکترونیکی فضای اعتماد بیشتری را برای فعالان اقتصادی به وجود خواهد آورد.

  • منبع خبر : صدا وسیما