وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تاکید بر نقش مهم و اصلی سایر حوزه‌ها به ویژه وزارت امور خارجه در لغو روادید با کشورهای خارجی، گفت: تلاش می‌شود موانع پیش روی لغو روادید به منظور رونق گردشگری پیگیری شود.

به گزارش کافه اقتصاد از خانه ملت، سید عزت‌الله ضرغامی درباره اقدامات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای لغو روادید ایران با کشورهای خارجی، گفت: به لحاظ جایگاه و ماموریت خود به عنوان وزیر گردشگری باید به دنبال تسهیل رفت و آمد گردشگران و توریسم و لغو روادید باشم؛ بنابراین طرفدار لغو روادید هستم.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، افزود: هرچه روادید بیشتر لغو و ارتباط کشورها با ایران تسهیل شود، گردشگری رونق بیشتری می‌یابد. اما نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که در این زمینه تنها نظر من مهم نیست و ملاحظات بین‌المللی و… هم در آن تاثیر داشته و باید از نظر ملی و حاکمیتی جمع‌بندی‌های لازم صورت گیرد.

ضرغامی با بیان اینکه در لغو روادید با کشورهای خارجی، سایر حوزه‌ها به ویژه وزارت امور خارجه نقش مهم و اصلی دارند، افزود: تلاش می‌شود موانع پیش روی لغو روادید به منظور رونق گردشگری پیگیری شود.

  • منبع خبر : خبرگزاری خانه ملت