مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران در خصوص فعالیت سامانه بارشی و وقوع وزش باد شدید در استان هشدار داد و گفت: شهروندان مراقب سقوط اجسام باشند و از تردد در جاده‌های کوهستانی بپرهیزند.

پایگاه خبری کافه اقتصاد

حامد یزدی مهر افزود: طبق این گزارش، وزش باد و گرد و خاک از امروز دوشنبه ۱۴ شهریور  آغاز می شود و تا آخر وقت پنجشنبه ۱۷ شهریور پایان خواهد یافت.

هشدار مدیریت بحران در خصوص فعالیت سامانه بارشی و وقوع باد شدید در استان تهران

 

وی در ادامه با اشاره به دومین سامانه پیش بینی شده گفت : طبق اعلام هواشناسی سامانه بارشی در ارتفاعات استان تهران، به ویژه شمال شرق و فیروزکوه از روز سه شنبه ۱۵ شهریور تا پایان همین روز فعال خواهد بود که در این خصوص توصیه می‌شود از تردد در جاده‌های کوهستانی به علت لغزندگی و کاهش دید ناشی از پدیده مه خودداری شود.

یزدی مهر ضمن اعلام هشدار در خصوص سقوط اجسام  هم افزود: شهروندان به خصوص در نیمه غربی و جنوبی استان که منطقه اثر مخاطره پیش بینی شده، مراقب سقوط اجسام از ارتفاعات و ساختمان‌های نیمه کاره و تابلو‌های تبلیغاتی باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران توصیه کرد: شهروندان برای مستحکم سازی سازه‌های موقت و تبلیغاتی، محافظت از تأسیسات و حساس به گرد و خاک و عدم پارک خودرو در کنار محل‌های پر خطر توجه جدی داشته باشند تا  شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.

  • منبع خبر : صدا وسیما