کارشناس هواشناسی با بیان اینکه فردا با ورود سامانه بارشی در جنوب غرب، بارش باران و برف آغاز می‌شود و گستره آن مناطقی از شمال غرب، غرب، مرکز، شرق و شمال شرق کشور را در بر می گیرد، گفت: تمهیدات لازم از سوی مردم اندیشیده شود.

فریبا گودرزی با تشربح وضعیت آب و هوایی روز پنجشنبه پنجم بهمن ماه پرداخت و در این باره گفت: امروز پنجشنبه در برخی از نقاط دامنه‌های زاگرس مرکزی، واقع در غرب و جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در زنجان، قزوین، البرز و تهران، همچنین سواحل دریای خزر، بارش باران و برف خواهیم داشت.

وی افزود: فردا با ورود سامانه بارشی در جنوب غرب، بارش باران و برف آغاز می‌شود و گستره آن مناطقی از شمال غرب، غرب، مرکز، شرق و شمال شرق کشور را در بر می گیرد.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روز شنبه در بیشتر مناطق کشور شاهد بارندگی هستیم و از اواخر وقت روز یکشنبه این سامانه بارشی از کشور خارج می شود.

گودرزی بیان کرد: شدت بارش ها در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، خوزستان، آذربایجان غربی، لرستان و اصفهان است که منجر به آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و کاهش دید می شود. لذا حتما تمهیدات لازم از سوی مردم اندیشیده شود.

وی افزود: از امروز تا شنبه در شمال شرق، جنوب شرق، شرق و مرکز وزش باد شدید داریم که خیزش گرد و خاک را در پی دارد

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز تهران شاهد وزش باد شدید با بارش پراکنده و از اواخر وقت جمعه با ورود سامانه بارشی، مجدد بارش های پراکنده است.

  • منبع خبر : وزارت راه وشهرسازی