وزیر کشور با بیان اینکه اکنون وضعیت امنیتی‌ در کرمان آرام است، گفت: علاملان انفجار تروریستی در قبضه قدرت دستگاه‌ها‌ی امنیتی ایران گرفتار خواهند شد.

احمد وحیدی در حاشیه عیادت از مجروحان انفجار تروریستی کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صمیمانه از کادر تشکر می‌کنیم که پس از انفجار روز گذشته تعداد قابل توجهی از مجروحان را درمان کردند و ۱۱۱ عمل جراحی بر روی مجروحان انجام شده که کار بسیار ارزشمندی بوده است.

وی با بیان اینکه طبق آخرین آمار پزشکی قانونی ۸۴ نفر شهید شده‌اند و تعدادی از مجروحان وضعیت نامناسبی دارند که احتمالا به تعداد شهدا افزوده شود‌، افز‌ود: اکنون ۲۲۰ مجروح در بیمار‌ستان‌ها بستری هستند و تعداد زیادی سرپایی مدوا و ترخیص شده‌اند و تعدادی هم امروز مرخص می‌شوند و الحمدالله مشکل خاصی ندارند.

وزیر کشور تصریح کرد: همه کادر درمان بسیج شده‌اند تا سریعا مشکل مجروحان برطرف شود و با حضور و استقرار وزیر بهداشت روند درمان مجروحان به خوبی در حال انجام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت امنیتی کرمان، اظهار داشت: دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی بر موضوع اشراف دارند و مسلط هستند و برنامه‌های خودشان را طبق روال پیش‌بینی شده انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه همه چیز در کرمان عادی و آرام بوده و ماجرا روز گذشته محدوده گلزار شهدای کرمان در حال تجزیه و تحلیل و بررسی است، ادامه داد: روز گذشته دو انفجار شدید با موج شدید و با مواد شدید‌الانفجار در بین مردم رخ داد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه بخش اعظم صدمات وارد شده به دلیل ترکش‌ها و ساچمه‌های انفجار بود که به سر عزیزان ما اصابت کرده است، افزود: حادثه تروریستی روز گذشته در کرمان، یک حادثه تلخ، بزدلانه و مزدورانه بوده است.

وی با بیان اینکه تروریست‌هایی که از شهید سلیمانی می‌ترسیدند نشان دادند که از هواداران، رهروان و عزاداران حاج قاسم هم می‌ترسند، گفت: این حادثه نشان دهنده عمق خباثت دشمنان است.

وحیدی بیان کرد: عاملان حادثه تروریستی روز گذشته در محدوده گلزار شهدای کرمان بی‌تردید در قبضه قدرت دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ما گرفتار خواهند شد و سیلی محکمی دریافت خواهند کرد؛ عاملان و حامیان این حادثه تروریستی از خشم ملت ایران باید بترسند.

  • منبع خبر : تسنیم