مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی، فرا رسیدن بهار قرآن، ماه مبارک رمضان، ماه نزول رحمت الهی را به تمام مسلمانان جهان، خصوصا همکاران گروه خودروسازی سایپا تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش کافه‌اقتصاد به نقل از سایپانیوز، در پیام تبریک جواد توسلی مهر آمده است:

خداوند تبارک و تعالی می ‏فرماید: “يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا كُتِبَ عَلَيْكُمُ الصِّيامُ كَما كُتِبَ عَلَى الَّذِينَ مِنْ قَبْلِكُمْ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ‌. ای کسانی که ایمان آورده‏ اید روزه بر شما نوشته (واجب) شد، چنانکه بر آنان که پیش از شما بوده ‏اند واجب شده بود باشد که پرهیزگار شوید.(سوره بقره آیه ۱۸۳)

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن، ماه شناخت و معرفت، ماه توبه، ماه عبادت و بندگی، ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهی را به تمام مسلمانان جهان خصوصا همکاران گروه خودروسازی سایپا که همواره با تقوا و ایمان، تقرب به رحمت واسعه الهی را اصلی ترین هدف خود می‌دانند و خود را مهیای ضیافت الهی نموده‌اند، تبریک و تهنیت می گویم.

رمضان، ماه عبادت‌، نیایش‌ و بندگی‌های خالصانه است و خداوند متعال فرصت حضور در بهترین ماه خود را بر ما ارزانی داشت تا با بهره‌گیری از تعالیم جانبخش الهی و تأسی از سیره پیامبر اکرم‌(ص) و ائمه اطهار(ع) بتوانیم غبار تن را در زلال چشمه‌های پر برکت این ماه صیقل دهیم و از لابه لای لحظه‌های ناب دعا و سجاده‌هایمان لذت مهمانی پروردگار را درک ‌نمائیم.

امیدوارم در پرتو الطاف خداوند متعال، در این ماه عزیز، کاری کنیم که خود و خدای خود را بهتر شناخته و بیش از پیش در راه ارائه خدمات صادقانه، قدم برداریم. از درگاه خداوند رحمان و رحيم برای جمیع مسلمانان خصوصاً ملت شريف ايران، در اين ماه مبارک رحمت، مغفرت و حسن عاقبت مسألت می نمایم.