مسعود بادین به مناسبت سالگرد تاسیس بیمه آسیا پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش کافه اقتصاد به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا به مناسبت شصت و چهارمین سالگرد تاسیس بیمه آسیا پیامی صادر کرد.متن پیام به این شرح است:

 بسم الله الرحمن و الرحیم
 
 مفتخرم در سایه الطاف باریتعالی، شصت و چهارمین سالگرد تاسیس بیمه آسیا را خدمت همکاران خوبم در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض نمایم.
 
همدلی و همراهی، رمز موفقیت های چند سال اخیر بیمه آسیاست که  همچنان در هفتمین دهه حضور خود در صنعت بیمه کشور، با خوشنامی و محبوبیت در میان مردم به تصویر کشیده شده است.
 
اعتماد و اطمینان قلبی بیمه گذاران و سهامداران در این سال ها، ارمغان  دستان پرتوان و همبستگی ارزنده اعضای خانواده بزرگ بیمه آسیااست.
 
در آغاز شصت و پنجمین حضور ستودنی بیمه آسیا در صنعت بیمه کشور، تایید و اعطای امتیاز ویژه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عملکرد بیمه آسیا و تصویب موفقیت آمیز صورت های مالی سال ۱۴۰۱ در مجمع عادی سالیانه، نشانی متقن و روشن از صحت و سلامت مسیری است که مدیریت ارشد شرکت مشتاقانه با ارتقای سطح دانش و مهارت کاری کارکنان و نمایندگان، پشتیبانی از طرح های جدید بیمه ای، تقویت شبکه فروش، بهبود فرآیند های نظارتی، توسعه بازار و تقویت برند، اصلاح ترکیب پرتفوی و ارتقای سیستم های آنلاین، آن را در سال ۱۴۰۲ تداوم خواهد بخشید.  
 
ضمت عرض تسلیت ایام سوگواری و شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین(ع)، یاد و خاطره همکاران عزیزم را که در بین ما نیستند، گرامی می دارم و همچنین تلاش و کوشش پیشکسوتان و بازنشستگان بزرگوار را ارج می نهم.
 
با افتخار و سربلندی، منت دار مهر و محبت بیکران همکاران پرتلاش خود در سراسر کشور و شبکه فروش توانمند هستم که با همدلی امید بخششان و همراهی نشاط آفرینشان، خدمت صادقانه را معنا بخشیده اند.
 
با تبریک شصت و چهارمین سالگرد تاسیس بیمه آسیا به سهامداران گرامی و اعضای محترم هیات مدیره، معاونین، مدیران، کارکنان و شبکه فروش سراسر کشور، از یگانه هستی بخش عالم، سلامتی شما همکاران عزیز و تداوم موفقیت های بیمه آسیا را در ارائه خدمات شایسته بیمه ای به ملت بزرگ ایران  مسئلت دارم.
 
مسعود بادین _ نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا