رئیس مجلس با اشاره به اینکه ما در عرصه مسائل اقتصادی دچار ضعف هستیم گفت: کارنامه ما در بخش اقتصادی قابل دفاع نیست.

به گزارش کافه اقتصاد از صداوسیمای خراسان رضوی ،دکتر قالیباف در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله مدرس در محل زیارتگاه ایندکتر قالیباف: کارنامه ما در بخش اقتصادی قابل دفاع نیست شهید والامقام در کاشمر افزود: ما در عرصه مسائل اقتصادی دچار ضعف هستیم و این در حالی است که این ضعف به علت نبود امکانات مادی نیست.

وی به برخی اشکالات جدی در این زمینه اشاره کرد و گفت: بخشی از این مشکلات در مجلس شورای اسلامی است؛ اگر مدعی انقلابی بودن باشیم، ولی نتوانیم بر مشکلات فارق آییم، یک قانونگذار مسئله محور نیستیم.

رئیس قوه مقننه تصریح کرد: اگر مصمم هستیم در این مسیر گام برداریم باید فرصت را برای مردم فراهم کرده و آنها را از صحنه کار و تلاش با قانون گذاری‌های اشتباه دور نکنیم.

دکتر قالیباف اضافه کرد: ما در مجلس عهد اخوت با کسی نداریم؛ آمده ایم که نشان بدهیم مردم صلاحیت و خلاقیت حل مشکل را دارند و این فرصت را در اختیار آنها قرار دهیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بدون شک امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و جهان می‌درخشد و برخورداری از این وضعیت، مرهون مردمی است که با در صحنه بودن، به میدان آمدن، خون دادن و … انقلاب را به موقعیت امروز رسانده اند.

وی با تاکید بر حل مشکلات و رفع موانع اشتغال در آینده نزدیک گفت: نباید بگذاریم امضا‌های طلایی مانع بروز خلاقیت و عملکرد فعالان شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه به ظرفیت‌های منطقه کاشمر اشاره کرد و گفت: در جلسه با نخبگان حوزه کشاورزی و صنعت و معدن این منطقه و شهرستان شاهد بودم همه آنها با تمام سختی‌ها و خشکسالی‌های موجود، امیدوار به رفع مشکلات و تداوم توسعه در منطقه هستند و باید از این ظرفیت‌ها استفاده حداکثری را برد.

وی برای رفع مشکل جاده شادمهر به کاشمر و رفع موانع بر سر راه فعالیت اقتصادی مردم منطقه قول مساعد داد.

استاندار خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: اعتقاد در نظام اسلامی همیشه بوده و هست که نقش اصلی از آن مردم است و نمونه بارز آن را در دوران دفاع مقدس و خیل عظیم شهدا شاهد هستیم.
نظری افزود: شهدا و جانبازان در حفظ نظام اسلامی نقش بارزی داشتند و معتقدیم برای حل مشکلات در تمامی بخش‌ها باید حرکت‌های مردمی آغاز شود.
وی در ادامه گفت: نقش دولت و دستگاه‌های دولتی حمایتی است و باید موانع را از مقابل حرکت‌های مردمی بردارند و تسهیل‌گر باشند.