حسین پیرموذن، نایب‌رئیس منتخب اتاق ایران طی پیامی ضمن قدردانی از مشارکت و اعتماد هیات نمایندگان، نوشت: کم‌هزینه‌ترین مسیر برای برون‌رفت از شرایط غیرطبیعی اقتصادی، اجماع نخبگانی، خردورزانه و کارشناسی است.

حسین پیرموذن، نائب رئیس اتاق ایران در پیامی از مشارکت اعضای هیات نمایندگان اتاق ایران در انتخابات اخیر و اعتماد به او برای حضور و خدمت در ترکیب هیات رئیسه اتاق ایران قدردانی کرد.

پیرموذن در این پیام با اشاره به شرایط غیرطبیعی اقتصاد و انباشت چالش‌های اقتصادی، نوشت: برای برون‌رفت از این شرایط ویژه، کم‌هزینه‌ترین مسیر، اجماع نخبگانی، خردورزانه و کارشناسی در حل چالش‌های اقتصادی است و اتاق ایران مأمنی مهم و مؤثر برای این حرکت به‌حساب می‌آید.

متن کامل پیام پیرموذن به این شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور مسئولانه و حداکثری نمایندگان محترم فعال بخش خصوصی کشور در آئین انتخاب تعدادی از اعضای هیئت رئیسه اتاق ایران موجب امتنان و تقدیر است.

اعضای هیئت نمایندگان با حضور مُجدانه و مشارکت گسترده فعالان بخش خصوصی در آیین انتخاب تعدادی از اعضای هیئت رئیسه اتاق ایران، نشانه ای مُبرهن و آشکار از استحکام پایه های مهمترین نهاد بخش خصوصی ایران را به نمایش گذاشتند.

فعالان بخش خصوصی در هنگامه ی روزهای سختِ اقتصاد ایران با آرامش و نجابت در راستای صیانت از این نهاد و استمرار دلبستگی به پارلمان بخش خصوصی، حضوری توأم با احترام در انتخاب خدمتگزاران پارلمان بخش خصوصی داشتند و صدالبته، آنچه که مهم و موهبت باید تلقی شود این است که پیروز انتخابات، به یقین بخش خصوصی بود.

اینجانب به عنوانِ عضو کوچکِ خانواده بزرگ بخش خصوصی، قدردان اعتماد و محبت های بیکران همکاران و اعضای هیات محترم نمایندگان می باشم. امیدوارم با همراهی اعضای محترم هیئت رئیسه، صدای رسای بخش خصوصی کشور باشیم. وظیفه ما دفاع از منافع بخش خصوصی و معیشت مردم است، حمایت از تولید، دفاع از بخش خصوصی یک رسالت تاریخی و اجتماعی است و ترسیم حرکت در مسیر صحیح توسعه و انتقاد منصفانه از سیاست های اقتصادی و حمایت از برنامه های توسعه محورانه دولت نشان از بلوغ اجتماعی فعالان اقتصادی کشور می باشد.

ما در یک شرایط غیر طبیعی اقتصادی قرار داریم لذا برای برون رفت از این شرایط ویژه، کم هزینه ترین مسیر، اجماع نخبگانی، خردورزانه و کارشناسی در حل چالش های اقتصادی می باشد که اتاق ایران مأمنی مهم و موثر برای این اهم می باشد.

اینجانب ضمن ادای احترام به آرا و نظرات تمامی اعضای محترم هیات نمایندگان، -تبریک به جناب آقای حسن زاده رییس جدید اتاق ایران که از فعالان بخش خصوصی با بیش از نیم قرن فعالیت است-امیدوارم در مسیر تعالی بزرگترین تشکل و نهاد بخش خصوصی با کمک، همفکری و مساعدت همه جانبه خود، اینجانب و اعضای محترم هیات رئیسه و مدیران مجموعه اتاق را در اجرای سیاست ها و برنامه های مصوب اتاق یاری فرمایید.

توفیق روزافزون همگان را از خداوند متعال خواستارم.

حسین پیرموذن

نائب رئیس اتاق ایران