کنارگذر پل فردیس با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

علی زندی‌فر، مدیر این اداره‌کل صبح روز شنبه، ۱۳ اسفند در آیین بهره‌برداری از ۳۵۰ پروژه اصلاح، ایمن‌سازی و رفع نقاط پرتصادف راه‌های کشور و افتتاح کنارگذر پل فردیس اظهار کرد: پروژه روان‌سازی ترافیک در محدوده پل‌های فردیس و کلاک کرج در مجموع در سه قطعه به اجرا در آمده است.

وی افزود: این پروژه شامل دو کنارگذر و یک مسیر جدید در ادامه جاده مخصوص کرج است که امروز کنارگذر شمالی آن با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

این مسئول بیان کرد: قطعات بعدی این پروژه درماه‌های آینده افتتاح می‌شود که با گشایش تمام بخش‌های این پروژه گره ترافیکی آزاد راه تهران- کرج- قزوین که سبب ترافیک طولانی و سنگین صبحگاهی و شامگاهی در ورودی شرقی کرج شده است به میزان بیش از ۸۰ درصد کاهش می‌یابد.

این مسئول تصریح کرد: در مجموع برای این پروژه حدود ۸۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که تاکنون ۳۵ میلیارد تومان آن هزینه شده است.

مدیرکل راهداری البرز گفت: درحال حاضر ۷۷۳ میلیارد تومان قرارداد اجرای پروژه‌های راهداری در استان البرز منعقد شده که در طول یک سال گذشته نیز اقداماتی برای ایمن سازی محور ماهدشت – اشتهارد به طول ۴۳ کیلومتر، جاده حادثه‌خیز قزلحصار، جاده حادثه خیز سهیلیه، جاده حادثه خیز و گردشگری کرج – چالوس و سایر محورهای ارتباطی استان انجام شده است.

  • منبع خبر : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی