مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: طی ۳ سال گذشته، بالغ‌بر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان سود بین سهام‌داران فولاد مبارکه که بین ۶۰ تا ۷۰ میلیون افراد مستقیم و غیرمستقیم هستند توزیع شده است که این امر علاوه بر دستاوردهای دیگری است که در فولاد مبارکه از قبیل اشتغال حاصل شده است.

به گزارش کافه اقتصاد از شرکت فولاد مبارکه اصفهان ؛ محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین راه‌اندازی فاز اول نیروگاه شهید حاج احمد کاظمی ضمن عرض خداقوت به همه کارکنان فولاد مبارکه و پیمانکاران برای رکوردزنی در راه‌اندازی نیروگاه شهید احمد کاظمی باکلاس F اظهار داشت: ۷۰ درصد از تجهیزات این نیروگاه از قطعات و تجهیزات تولید داخل است.

مدیرعامل فولاد مبارکه با بیان اینکه صنعت فولاد مبارکه همواره مشکلات خود را با نگاه درون‌زا حل کرده است و چشمش به دست دولتمردان نبوده، اظهار داشت: فولاد مبارکه همواره تلاش کرده که خودکفا و خودتأمین باشد؛ صنعتی که کوچک‌ترین تا بزرگ‌ترین تأسیسات آن وارداتی بوده امروز با بومی‌سازی ۱۰۰ هزار قطعه و تجهیز و مواد مصرفی به میزان ۹۰ درصد خودکفایی در این حوزه رسیده و بومی‌سازی ۹۸ درصدی را هدف‌گذاری کرده است.

وی تصریح کرد: فولاد مبارکه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بورسی ایران انتفاع بسیاری از مردم عزیز ایران را در بر دارد، فارغ از صندوق‌های استانی و سهام عدالت که زندگی میلیون‌ها نفر متأثر از آن خواهد بود و ۳۰ درصد سهام فولاد مبارکه مربوط به آن‌ها است.

طیب نیا ادامه داد: طی ۳ سال گذشته، بالغ‌بر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان سود بین سهام‌داران فولاد مبارکه که بین ۶۰ تا ۷۰ میلیون افراد مستقیم و غیرمستقیم هستند توزیع شده است که این امر علاوه بر دستاوردهای دیگری است که در فولاد مبارکه از قبیل اشتغال حاصل شده است.

طیب‌نیا تصریح کرد: ما مدعی جایگزینی اقتصاد فولادی به‌جای اقتصاد نفتی هستیم که امیدواریم با حمایت‌های همیشگی رئیس‌جمهور که همواره تولید را رکن رکین اقتصاد قلمداد کرده‌اند و با حمایت‌های وزارت صمت، ازاین‌پس با محدودیت‌های انرژی و ارزی و صدور بخشنامه‌های خلق‌الساعه مواجه نباشیم و بتوانیم افتخارات بیشتری برای کشور رقم بزنیم. این تعهد ما به خون شهدای گران‌قدر ایران اسلامی است که فولاد برای ایران بماند و فولاد مردان قله‌های جدید را فتح کنند.