وزیر راه و شهرسازی گفت:۵۰۰ متر لاینینگ و ۴۳ کیلومتر ریل گذاری پروژه راه آهن اردبیل_میانه باقی مانده است و این پروژه مطالبه به حق مردم استان است و دولت تلاش می‌کند هرچه سریعتر این پروژه را به اتمام برساند.

مهرداد بذرپاش امروز نهم دی در سفر به استان اردبیل و در نشست بررسی مشکلات اعتباری راه‌آهن اردبیل– میانه در ایستگاه راه آهن اردبیل، اظهار کرد: ۱۷ هزار میلیارد ریال برای تکمیل پروژه راه آهن نیاز است که از این میزان ۹ هزار میلیارد ریال برای زیرسازی، ۷ هزار میلیارد ریال برای روسازی و یک هزار میلیارد ریال برای ساختمان هزینه خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۵۰۰ متر لاینینگ و ۴۳ کیلومتر ریل گذاری پروژه باقی مانده است، یادآور شد: راه‌آهن میانه – اردبیل از پروژه‌های مهم وزارت راه و شهرسازی و مطالبه به حق مردم استان است و دولت تلاش می‌کند هرچه سریعتر این پروژه را به اتمام برساند.

بذرپاش خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است که با تامین اعتبارات از منابع مختلف این پروژه را تا پایان سال جاری به اتمام برسانیم.

وی گفت: سفر رئیس‌جمهور به استان به تکمیل راه آهن منوط شده و ضروری است با تامین اعتبارات لازم در موعد مقرر این پروژه ریلی تکمیل شود تا سفر رئیس‌جمهور هم تحقق یابد.

  • منبع خبر : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی