رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: امروز قرار است دو نمایشگاه کشاورزی و پوشاک در نمایشگاه بین المللی برگزار شود که هیچ مجوزی از پلیس راهور دریافت نکرده اند.

به گزارش کافه اقتصاد ،  سردار حمیدی رئیس پلیس راهور تهران در گفت و گوی زنده با شبکه خبر گفت ؛ بدلیل برگزاری چند نمایشگاه بطور همزمان و ازدحام و ترافیک شدید در خیابان های نمایشگاه بین المللی تهران از برگزاری نمایشگاه در این محل جلوگیری به عمل آمد.

سردار حمیدی افزود : قرار بود هیچ نمایشگاه بین المللی با حجم زیاد برگزار نشود و فقط نمایشگاه تخصصی در این محل برگزار شود. شرایط ترافیک تهران وضع مناسبی ندارد و ترافیک زیاد از دغدغه‌های مردم شده است.

رئیس پلیس راهور تهران گفت : با توجه به اینکه قرار است این نمایشگاه فردا برگزار شود و مجوزی در این خصوص ندارد، بنابراین مشکل دعوت میهمانان بر عهده خود نمایشگاه است و به هیچ عنوان اجازه برگزاری نمایشگاه را نخواهیم داد و از امشب معابر ورودی به نمایشگاه بسته خواهد شد و پلیس راهور در ورودی‌ها مستقر خواهد شد.

وی ادامه داد :برگزاری نمایشگاه های پر مخاطب تاثیر نامطلوبی به وضعیت فعلی گذاشته است و اجازه ورود به نمایشگاه را نخواهیم داد.

رئیس پلیس راهور تهران افزود؛ در سال های گذشته شهرداری تهران اقدام به احداث و ایجاد نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب را کرد که از لحاظ ترافیکی در نقطه خوبی قرار گرفته است و توصیه ما به دوستان استفاده از این محل است.

شایان ذکر است در دوره مدیریت جدید شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی تهران ،ترافیک شدید و ازدحام جمعیت با برگزاری هم زمان چند نمایشگاه پر مخاطب در یک روز و همچنین عدم رعایت مناسب پروتکل های بهداشتی مورد انتقاد رسانه ها و اهالی صنعت نمایشگاهی شده بود.

  • نویسنده : حامد محمدی لورون